Matthew Delooze (2) – (NL) Het Festival van het Licht

Click here for the English Version

Matthew Delooze – Het Festival van het Licht

Oh Ik ben toch zo graag aan de kust
Door Matthew Delooze

(Vrij vertaald René Voogt)

Inleiding

IN 2004 schreef ik een artikel genaamd ‘O, ik ben toch zo graag aan de kust’. Ik had Morecambe, een rustige kleine badplaats bezocht, in augustus 2004. Het is gelegen aan de kust van Fylde in, Lancashire, Noordwest-Engeland, UK. Er was op dat moment een festival gaande wat het “Festival van het Licht” (vuur) en Water werd genoemd. Het is hier beschikbaar als u het nog niet gelezen hebt . Aan het einde van dat artikel, in september 2004, schreef ik dit,

Ik vroeg mezelf af hoeveel badplaatsen er waren waar “festivals” gehouden werden. Ik vroeg me af hoeveel steden er in de wereld zijn die een fortuin uitgeven aan gebouwen met koepels enkel maar om ze weer achter te laten, op kosten van de belastingbetaler, wanneer ze hun doel bereikt hebben – nadat een ritueel heeft plaatsgevonden? Dus laten we het eens opsommen. Op de boulevard van Morecambe, tijdens het festival van “Light (Fire) en Water”, bij volle maan op 28 & 29 augustus 2004, zag ik een groot Oog, gouden Bogen, een grote Koepel, en een Obelisk (vermomd als klokkentoren), de afbeelding van een Oog aan de top van een piramide, en een verlichte 5 puntige ster omgeven door cirkels. Is dit allemaal gewoon toeval? Spelen deze dingen zich ook af in andere badplaatsen? Ik weet dat Blackpool een grote obelisk heeft en dat er een grote koepel gebouwd wordt; toeval hé? We zullen zien of daar in de toekomst ook “festivals” geplant zijn.

Op dat moment wist ik er nog maar weinig van, over wat er gepland stond voor Blackpool in het najaar van 2005.

“Illuminations” van Blackpool

Blackpool is een zeer bekende badplaats dat slechts een paar mijl verwijderd is van de kust van Fylde bij Morecambe. Het bekendste en populairste evenement van het jaar is ‘Illuminations’. Zoals ik je eerder al vertelde heb ik mijn levenlang in Lancashire gewoond en ik ben dus goed op de hoogte van Blackpool en haar Illuminations. ‘Blackpool Lights’, zoals het bij ons noorderlingen bekend staat, speelt zich elke herfst af sinds 1879. Het stond officieel bekend als “Kunstmatige Zonneschijn”. “Blackpool Illuminations” daarvan wordt verondersteld dat het de bekendste ter wereld is. Ze vinden meestal plaats van begin september tot begin november, met elk jaar een totaal van ongeveer 66 nachten.

2005 lijkt een zeer bijzondere aangelegenheid te zijn geweest voor de “Blackpool Illuminations”. Voor het eerst in 125 jaar, hebben de autoriteiten besloten om gelijktijdig het “Festival van het Licht’ plaats te laten vinden. Hier is de officiële verklaring van de visitblackpool.com website.

Raadslid Eddie Collett, portefeuillehouder voor Toerisme en Regeneratie zei:

“Blackpool Illuminations en haar innovatie liepen hand in hand met de bouw van de Promenade sinds 1879, toen slechts 8 elektrische Siemens booglampen meer dan 100.000 mensen naar de Promenade trokken voor de eerste bezichtiging ervan. Sindsdien is “Blackpool Illuminations” uitgegroeid tot een spektakel dat mensen vanuit alle hoeken van de wereld aantrekt”.

Om ervoor te zorgen dat het de koploper in lichttechnieken blijft, heeft de raad van Blackpool dit jaar “het Festival van het Licht” onthuld. Festival directeur, Philip Oakley legt uit:

“Blackpool Illuminations is een eerbetoon aan de eerste pioniers van elektriciteit en verlichting. Hun bestaan was een gevolg van vernuft, ambitie en de creativiteit van de mensen van meer dan een kwart eeuw geleden. Het Festival van het Licht draait om ongeveer dezelfde verlangens welke de technologische en creatieve grenzen zullen verleggen”.

Ok dan. Daar heb je dan de volledige officiële verklaring waarom Blackpool haar eerste ‘Festival van het Licht’ in de afgelopen 125 jaar had, geënsceneerd als jaarlijks evenement bekend als “Illuminations”. Laten we nog eens kijken naar de belangrijkste hoofdpunten zullen we?

“Om koploper in de lichttechnieken te blijven, onthulde de raad van Blackpool dit jaar het Festival van het Licht”. “Het Festival van het Licht draait om ongeveer dezelfde vooruitzichten welke de technologische en creatieve grenzen zullen verleggen”.

Oh ik snap het, het gaat hier dus niet om een geheim symbolisch ritueel? Kunnen we dan weer gaan slapen? Hoeft ik dus niet de moeite te nemen om dit artikel te schrijven? Ik zie dat de wethouder Eddie Collett vergeet te vermelden dat de raad van Morecambe, slechts een paar maanden van te voren hadden besloten om hun eigen “Festival van het Licht” voor 2005 te annuleren ondanks het enorme succes van 2004. Een gebrek aan “de middelen” was het excuus ervoor.

Raar maar waar. Maar ik kan jullie allen verzekeren dat het Festival van licht en water in augustus 2004 erin resulteerde dat elk hotel uitverkocht was en alle bars, restaurants en snackbars afgeladen vol zaten met mensen, die in Morecambe veel geld spendeerden. Ik had Morecambe nooit eerder zo vol gezien. Ik accepteer dan ook absoluut niet dat het festival plotseling vanwege financiële redenen opgegeven werd. Dat is kling klare onzin.

Dus je kunt je mijn ongeloof voorstellen toen ik hoorde dat er in Augustus 2005 geen Festival van het Licht zou zijn in Morecambe. Ja? Nou neem de tijd om dit hieronder te lezen (alleen het gedeelte van het Festival van het Licht) om ten minste de basis ervan te kunnen bevatten. De mogelijkheden om het festival te staken werden onderzocht.

http://www.lancaster.gov.uk/Documents/Overview%20and%20Scrutiny%20Minutes%2003.11.04.pdf

Het is me duidelijk, mede door mijn ervaringen met mijn eigen gemeente, dat Morecambe haar eigen Festival van het Licht niet plaats zouden laten vinden om redenen waartoe ze eerlijkheidhalve niet bereid zijn om die uit te leggen. Er vond geen Festival van het Licht in 2005 in Morecambe plaats, ondanks een nauwkeurig onderzoek naar het besluit waarom het geannuleerd werd. Het is mij duidelijk en dat is het al een flink aantal jaren dat de meeste, zo niet alle gemeenten door en door corrupt zijn en gerund worden door gezichtsloze (anonieme) mensen die zich achter de schermen verschuilen, en daarmee bedoel ik niet de gekozen raadsleden zelf.

De gemiddelde verkozen gemeenteraadslid is meestal zo dik als twee korte planken en ze worden enkel maar gebruikt om te stemmen over bepaalde tactieken voor bepaalde comités, om uit te voeren wat de leider van de marionetten raad, of de partij, hen vertelt heeft. Sommige bedoelen het werkelijk goed, maar die verblijven meestal niet erg lang in de raad. De Slangen Cult controleert alle gemeenten instellingen, vanuit achter de schermen. En op die manier controleren ze alle ‘lokale evenementen’. Ze misbruiken de comités, en plaatsen daar marionetten op de belangrijkste afdelingen. Zij beslissen welke aangelegenheid plaats zal vinden, in welk gebied dat ze ook maar willen, en ook welke monumenten opgericht worden waar ze maar willen. Inderdaad festivals werden gepland door de plaatselijke gemeenten, en alles wordt daarbij gecontroleerd, van het geven van een licentie voor een hotdog verkoper, tot aan het inhuren van de top-artiesten. Het is belangrijk dat je begrijpt dat de lokaal verkozen raadslieden slechts een publiekelijk gezicht zijn voor de sinistere krachten die op de achtergrond werken, als je begrijpen wilt hoe de geheime rituelen worden gepland en plaats vinden, en hoe de symbolische monumenten opgericht worden.

De annulering van het Festival van het Licht in Morecambe, waardoor Blackpool plotseling kon kondigen dat zij er wel één hadden, is een zeer goed voorbeeld van hoe de slangen Cult een netwerk van corrupte gemeenteraden gecreëerd heeft om hun eigen doeleinden doorgang te laten vinden. Ze voeren heimelijk hun rituele behoeften in zonder al te veel achterdocht te scheppen via verkozen lokale marionetten of via hen die in dienst van de gemeente zijn.

Maar goed, laten we terug gaan naar de evenementen in Morecambe in augustus 2004, mag ik je eraan herinneren dat ik je verteld heb dat het reuzenrad gebruikt werd om oude Egyptische Illuminati symboliek uit te beelden, zoals een Piramide en een Oog. Ik had geen foto’s van het grote Reuzenrad in Morecambe. Maar het is in wezen dezelfde symboliek als die 13 maanden later in Blackpool gebruikt werd!

Blackpool 2005

Je kunt je voorstellen hoe gemakkelijk het vandaag de dag is, om een vorm met een special effect te creëren van wat ze ook maar willen, door te spelen met de verlichting. Een piramide en een oog is dus eenvoudig. Je kunt de piramidevorm in de foto hierboven gemakkelijk herkennen.

De betekenis achter de symboliek van de piramide-vorm

Ik ga hierover zeer diep tot in detail in mijn boek ‘De sterren vallen’,  verkrijgbaar bij http://stores.lulu.com/matthewdelooze. De piramidevorm stond in de Oudheid bekend als de ‘Benben’. Het bovenste deel van een obelisk (de piramide vorm) staat bekend als de ‘Benben Steen’. Kortom, de Benben staat symbolisch voor het markeer punt waar de Oude Zonnegod Ra op het droge landde nadat hij daarheen geleid was, in een Zonneboot, door Nun de God van de waterige chaos. De piramide staat voor de allereerste heuvel op aarde gevormd en geregeerd door Ra. Deze Benben of piramidevorm daarvan wordt gezegd dat die ontstond/rees uit het water.

Een korte simpele uitleg vind je hier: http://www.touregypt.net/featurestories/nun.htm

Symbolisch gezien, een reuzenrad op of nabij het water, en één die tot een piramide gevormd kan worden, vertegenwoordigt Ra die herrijst uit de waterige chaos. De cirkel symboliseert een zonneschijf (De Zon). De Ouden geloofden dat alles ontstond uit de chaos die gesymboliseerd werd door de donkere wateren. Het reuzenrad, of moet ik zeggen de verlichte symboliek op het reuzenrad, is aan de zee en op de pier bij Blackpool, dus de symboliek van het Reuzenrad, en in het bijzonder de piramide vorm getoond op het Reuzenrad hierbeneden, kan geïnterpreteerd worden als de eerste heuvel van de aarde die ontstond/rees uit de waterige chaos.

Ik nam deze foto van een afstand
Het symboliseert de Benben (piramide) en de zonneschijf die rijst uit de waterige
chaos (de zee)
Orde uit chaos (order ab chao)

Ik realiseerde me meteen toen ik het Festival van het Licht bezocht in Blackpool, dat ik weer getuige was van een symbolisch ritueel. Een goed gepland misleidend symbolisch ritueel. Er was veel meer aan de hand dan alleen maar een show aan de kust. Het festival in Blackpool was op een veel grotere schaal dan die ene, dertien maanden eerder in Morecambe, maar het vertelde me precies hetzelfde verhaal en nog veel meer.

Hier heb je het officiële web-adres voor het festival van het licht in Blackpool. Kijk eens nieuwsgierig rond en je zult zien dat er kosten noch moeite gespaard zijn gebleven bij de productie van het festival. Waarom is dit?

http://www.festivaloflight.co.uk/

Het was een weekend met volle maan gedurende het 2-daagse festival in Morecambe in augustus 2004, en het was het weekend van de nieuwe maan toen het 66 dagen durende “Festival van het Licht” in Blackpool begon in september 2005. Twee verschillende betekenissen die precies overeen kwamen met de procedure …

VOLLE MAAN
De Volle Maan vindt plaats tussen de 14 en 15 dagen na de Nieuwe Maan, en heeft de vorm van een complete (volle) schijf. De verlichte zijde van De Maan staat in de richting de aarde. De Volle Maan weerspiegelt het maximale licht van de Zon. Deze maanfase is de tijd van overvloed, rijping en volledigheid – vruchtbaar en schijnend met de volle kracht van de vrouwelijke geheimen en mysteries

Nieuwe Maan
De Nieuwe Maan vindt plaats wanneer de Zon en de Maan elkaars gelijken zijn, wanneer ze beide een even groot deel van de hemel bezetten vanuit het gezichtspunt van de Aarde. Gedurende deze tijd reflecteert de Maan niet het licht van de Zon, en kan daarom dus niet gezien worden (behalve tijdens een zonsverduistering). De niet-verlichte zijde van De Maan staat richting aarde. De Nieuwe Maan fase is de tijd van een nieuw begin

(Bron: http://www.new-age.co.uk/moon-dates.htm

Het festival op Morecambe voelde als een korte viering, een soort situatie als – dank je wel voor de aanbidding`s ceremonie. Het Blackpool festival, de grote versie ervan, voelde als een ceremonie gewijd aan het aanbidden van vernieuwing. Het kan natuurlijk puur toeval zijn dat deze festivals geopend werden, tijdens de respectievelijk exacte cyclus van de Volle en de Nieuwe Maan.

Zodra ik de boulevard van Blackpool op kwam wist ik instinctief dat het “Festival van het Licht”, welke gepromoot werd in samenhang met “Blackpool Illuminations” symbolisch gekoppeld was aan de Zonnegod Amen Ra. Een ritueel om respect te tonen aan de verlichten. En net zoals bij Morecambe, werden er vele “popsterren” gebruikt om het “Festival van het Licht” in Blackpool te promoten. In Morecambe was het een twee-nachten durend popconcert waarbij gebruik gemaakt werd van de nummers die ik toen-der-tijd vermelde. Ik realiseerde al snel dat het “Festival van het Licht” in Blackpool, meer een festival was voor de massa om hun respect te tonen. Of ze dat nu bewust wilde of niet. Het was een festival om respect te tonen aan Ra.

Wie waren de popsterren die ingehuurd waren om het “Festival van het Licht” te openen op de tweede september van 2005? Nou, er was “McFly”, S-Club Rachel Stevens, Lee Ryan, Mica Paris en er was een sterren duo terug gehaald uit het verleden, “Erasure”. Er wordt meestal een beroemdheid ingehuurd om “Iluminations” te openen, net zoals beroemdheden de schakelaar van de kerstverlichting in dorpen en steden rond de wereld omzetten tijdens de kerst. Dit jaar was het Christopher Heavens, sorry ik bedoel Chris Evans, die fungeerde als de “licht brenger” door het inschakelen van de verlichting van het “Festival van het Licht” en het spelen van de openingsceremonie.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/lancashire/4205670.stm
Van de artiesten uit de openingsceremonie daarvan waren de meesten voor mij onbekend, ik herkende ze niet echt, maar na snel een beetje onderzoek te hebben verricht realiseerde ik me dat er sprake was van symboliek die met hen verbonden was. Ik herkende “Erasure” wel. In de openingsceremonie van Blackpool zongen ze “geef mij een beetje respect”.

Een nostalgische benadering kwam van de popgroep ‘Erasure’ uit de jaren ’80, die net terug gekeerd waren van hun uitverkochte Britse en internationale tour. Vince Clarke en Andy Bell hadden eerder op de avond een half uur durende show gegeven met de beste nummers van de afgelopen 20 jaar, en keerden later terug naar het podium tijdens de live-uitzending om hun nieuwe single Breathe te presenteren en natuurlijk de gouden oude favoriete “A Little Respect”.

Bron (link werkt niet)
www.gotoblackpooltoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=2426&ArticleID=1135876

Ik heb eerder al gezegd in het ‘Naast de Zee’ artikel, hoe de massa opgelicht wordt in het symbolisch aanbidden van ‘Goden’, door misleid te worden en mee te doen met de dubbelzinnige teksten die door de Slangen Cult gecontroleerde pop artiesten worden opgedragen. Ik voel dat ik “Geef een beetje respect aan mij” van Erasure moet aanhalen,. De zanger van Erasure heet Andy Bell.

Geef een beetje respect voor mij
Geschreven door Vince Clark / Andy Bell

I try to discover
A little something to make me sweeter
Oh baby refrain from breaking my heart
I’m so in love with you
I’ll be forever blue
That you gimme no reason
You know you make-a-me work so hard
That you gimme no
That you gimme no
That you gimme no
That you gimme no
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me
And if I should falter
Would you open you arms out to me
We can make love not war
And live at peace with our hearts
I’m so in love with you
I’ll be forever blue
What religion or reason
Could drive a man to forsake his lover
Don’t you tell me no
Don’t you tell me no
Don’t you tell me no
Don’t you tell me no
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me
I’m so in love with you
I’ll be forever blue
That you gimme no reason
You know you make-a-me work so hard
That you gimme no
That you gimme no
That you gimme no
That you gimme no
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me

Ik realiseer me heel goed dat het moeilijk is om de symboliek en het bedrog aan het oppervlak te kunnen zien, maar simpel gezegd, e-RA-sure (of bell) vraagt je om hem te respecteren (aanbidding), en om hem je ziel niet te weigeren. Dit is hoe ik het zie in ieder geval. Ik voelde enkel maar dat ik je moest wijzen op wat er gezongen werd tijdens de officiële opening van het “Festival van het Licht”. Dit festival duurde 66 dagen lang dus verschillende pop songs werden continu gespeeld op de verschillende locaties, en allen werkend op dezelfde basis die ervoor zorgt dat wij gestuurd kunnen worden dat we symbolisch Mercurius aanbidden doormiddel van bv de zanger van “Queen” (Isis) door de groep “Queen” of zelfs een andere ere band. Men haalt ons over, door de muziek de zanger en het festival waardoor we symbolisch Amen-Ra (die Verborgen ene) aanbidden of Bell of Baäl, doormiddel van de groep ‘Erasure’ en de zanger A. Bell. Deze bedrieglijke vorm van aanbidding is schering en inslag bij de door de slangen gecontroleerd muziek industrie, en is zeer effectief bij het manipuleren van het collectieve bewustzijn. De overgrote meerderheid van pop artiesten zelf hebben geen flauw idee van wat ze in feite doen.

Het zijn niet de pop songs die ik wil bespreken in dit artikel. Zoals ik reeds aangegeven heb, ik geloof dat dit festival diende als een verzoek om het spirituele respect van de massa te verkrijgen, en de dingen waarvan ze wilden dat ze symbolisch in acht werden genomen werden uitgestald of getoond op het beeldscherm. Net zoals de kroonjuwelen tentoon gesteld worden in de “Tower of London”, de Slangen Cult wil dat er miljoenen mensen aan voorbij trekken waarbij ze de vertoonde monumenten, en de symboliek die erachter zit respecteren.

Meer dan 3,5 miljoen bezoekers, gemiddeld, komen er naar Blackpool, wanneer het Illumination festival gehouden wordt. Dat zijn een heleboel mensen. Deze mensen, uit alle hoeken van de wereld, erkennen en aanvaarden “de Illuminations”. Ze betalen letterlijk om een eerbetoon te kunnen geven aan “verlichte occulte symboliek”. En dit jaar was wel heel bijzonder, omdat voor het eerst de term ‘Festival van het Licht’ gebruikt werd.

Het Londonse Oog (Reuzenrad)

Ik ben me meer en meer bewust aan het worden van de rituelen die zich afspelen in het gehele Verenigde Koninkrijk waarbij gebruik gemaakt wordt van het reuzenrad, puur om de occulte symboliek, en vooral sinds de komst van het “London Eye” in Londen. “The Eye” werd officieel geopend door Tony Blair op 31 december 1999. Ik weet niet waarom, maar het publiek mocht er pas in maart 2000 gebruik van maken. Hoe dan ook het punt dat ik probeer te maken is de symboliek die bij dit alles betrokken is.

Ik heb het eerder al gehad over het ontstaan van de Benben uit de (waterige) chaos met ‘Ra’ gesymboliseerd tijdens “Blackpool Illuminations” door het reuzenrad, die boven de zee uittorent op de pier. Volgens de Oude Egyptenaren representeert de piramide (Benben) de eerste berg op het land geschapen uit de (waterige) chaos, en de Zonneschijf (cirkel) vertegenwoordigt Amen Ra de Zonnegod. Ik kan alleen maar zeggen dat ik veel dieper op de Benben en de Amen Ra situatie inga in mijn ebook, “De sterren vallen“, nu beschikbaar tegen een minimale kostprijs op: http://stores.lulu.com/matthewdelooze

Laten we eens een snelle blik werpen op het door “British Airways” gesponsorde “London Eye”. Misschien dat je dan de symboliek erachter wat beter begrijpt? Hier zijn enkele foto’s, genomen tijdens het opbouwen van “BA” London Eye.

Kun je het zien? De Benben (piramide vorm) en de cirkel (Zonneschijf) worden opgetrokken uit het water (de waterige chaos). Orde uit chaos. Het is voor mij heel duidelijk geworden dat deze symboliek heel belangrijk is voor de Slangen Cult. “Ordo Ab Chao” is een Latijnse uitdrukking welke ‘Orde uit Chaos’ betekent, wat het motto is van de 33e graad – van de vrijmetselaarsloge`s.

Dezelfde symboliek wordt ook toegepast bij de festivals die gehouden worden in de badplaatsen, doormiddel van “de symboliek” van het Reuzenrad. Spirituele machten probeerden me dat te vertellen toen ik in augustus 2004 over de Promenade in Morecambe wandelde.

Laten we ook eens kijken naar enkele interessante feiten over “BA” het “London Eye”. De fundamenten zijn 33 meter diep, hetzelfde nummer als het aantal graden in de Vrijmetselarij. Er zitten 32 “Passagiers capsules” aan het Rad, dus als je het hoofdframe (de buitenste cirkel) erbij op telt hebben we een symbolisch 33 graden monument. Toeval zeker?

Ik wil niet te lang doorgaan over het oog. Ik zal nog zeggen dat het miljoenen ponden per jaar verliest. Reuzenraden zijn beruchte geld verslinders. Hoewel de BA (het Londonse Oog) technisch gezien niet eens een ‘Reuzenrad’ is, verliest het nog steeds heel veel geld. Een enorme financiële witte olifant. British Airways verkocht het jaren geleden, maar zijn nog steeds de officiële sponsors ervan. Wil je weten waarom? Naar mij mening draait het om de occulte symboliek. In het oude Egypte betekende “BA”, simpelweg ziel of “persoonlijkheid”.

‘BA’. De BA kan het best omschreven worden als iemands persoonlijkheid. Net als het lichaam van een persoon, elke BA was een individu. Het trad in het lichaam van een persoon tijdens de eerste ademhaling van het leven en het verliet het lichaam weer op het tijdstip van overlijden. De BA wordt geassocieerd met Goddelijkheid en macht. Het bezat het vermogen om verschillende vormen aan te nemen, in dit opzicht genoten de Goden veel (bas?) aanzien?. De BA van de overledene is in staat om vrij te bewegen tussen de onderwereld en de fysieke wereld.

(Bron Wikipedia gratis online encyclopedie)

Dus de Ba kwam het lichaam binnen via de ‘adem van het leven’ toch? Iedereen die dacht dat ik geschift was voor het aanhalen van Erasure, waren natuurlijk onbekend met hen, die respect opeisten tijdens de opening`s of vernieuwing`s ceremonie in Blackpool via het nummer ‘Give a little respect’, die zouden zich eens moeten proberen te herinneren welke nummers er nog meer door hen werden gebruikt. Het hete ‘Breath’ (adem). Een compleet nieuw nummer en op dat moment net uitgegeven. Zoals een beroemde Illuminati expert gezegd zou hebben, maak je geen zorgen ‘Het is allemaal toeval’.

Dat het Londonse Oog het “British Airways London Eye” genoemd wordt is geen toeval. Door “BA” toe te voegen aan de andere symboliek, daarmee werd er een symbolische ziel voor het “London Eye” gecreëerd. Het vertegenwoordigt de persoonlijkheid van Amen Ra. De Ba van Ra om het zo maar te zeggen. Daarom wordt het nog steeds “BA London Eye” genoemd, ondanks het feit dat British Airways als bedrijf niet langer meer de eigenaar van het Oog is. Het is allemaal één groot bedrog om de spirituele symboliek te kunnen creëren. De symboliek zal pas stoppen wanneer de Slangen Cult dat wenst, en het heeft absoluut niets te maken met de financiën.

Hier zijn enkele feiten van de Wikipedia-website.

De Tussauds Group is eigenaar van 66% van het Oog (Reuzenrad), en de makers ervan beheren de rest. British Airways had in eerste instantie 33% van de attractie in haar bezit, maar verkocht dit in november 2005 aan de Tussauds Group voor £ 95m. De luchtvaartmaatschappij blijft echter de hoofdsponsor van de attractie, en gelijktijdig met dat ze de belangen afstoten, verhoogden ze het stamrecht.

Ondanks de populariteit ervan, blijft het Londonse Oog een gigantisch financieel zwart gat. De schuld bedroeg medio 2005 meer dan £ 150 miljoen, wat nog eens met £ 25 miljoen per jaar stijgt. De oorzaak hiervan is te wijten aan de dure/hoge leningen die aangegaan zijn om de bouw van het Reuzenrad te kunnen financieren, waarvan Tussauds de exploitanten ervan met 4% van alle ticketverkopen gaan lopen als een “management honorarium”.

Het is mij duidelijk dat het “London Eye” de “BA London Eye” zo genoemd wordt vanwege de aanstaande toekomst. Het zal interessant om te zien zijn wat voor gezamenlijk bedrijf  “BA” zal overnemen, als dat al het geval zal zijn, als BA overgenomen wordt. Het zijn zeker geen domkoppen toch? 25 miljoen pond verlies per jaar, jaar na jaar? En toch is het nog steeds in bedrijf. Hoe dan ook, ik hoop dat je de symboliek van het Reuzenrad begrepen hebt, laten we onze BA`s verzamelen en weer terug gaan naar de kust eh?

De monumenten van Morecambe

Ik geloof dat de Slangen Cult, doormiddel van agenten voor de buitenaardse wezens, voortdurend gebruik maken van hypnotische ontstekers om ons, de massa, voortdurend onder een hypnose te houden. Is het mogelijk dat nadat een festival of een ritueel plaats heeft gevonden dat de monumenten geplaatst worden op bepaalde plekken, hetzij vóór of na het evenement, als een onderbewuste herinnering voor ons? Een hypnotische ontsteker? Ik heb in de afgelopen jaren gemerkt dat er dingen verschenen zijn aan de kust van Morecambe en Blackpool die niet in de geschiedenis of het beeld passen van een gemiddeld vakantieoord aan de kust.

Laten we beginnen met de monumenten die verschenen zijn in Morecambe?
http://www.visitmorecambe.co.uk/attractsearch.htm?mode=display&to=visit& id=16198 De link doet het zoals gewoonlijk weer eens niet.

Merk op dat deze stenen ‘pier’ de zonsondergang aanschouwd. Hier zijn enkele foto’s die ik nam.

De “Pier Steen”. Foto door Matthew Delooze

(The Maze?) het doolhof? Foto door Matthew Delooze

Het Woord zoeken. Foto door Matthew Delooze

Een close-up van het Woord Zoeken (ik heb zeker een aantal woorden gevonden!) Foto door Matthew Delooze

De Magpie Hopscotch?? Foto door Matthew Delooze

Een close-up van de Magpie Hopscotch. Foto door Matthew Delooze

Het Compass. Foto door Matthew Delooze

Ik geloof dat deze stenen cirkels gekoppeld zijn aan eeuwenoude rituelen en de symboliek van Oude Zonnegoden. Kijk ook eens naar deze ene precies in het midden van de pier, op een obelisk. Het begeeft zich letterlijk boven het water, binnen een grote stenen cirkel, met een grote “vogel”. Het wordt de “mythische vogel” genoemd.

De mythische vogel. Foto door Matthew Delooze.

Voordat ik verder ga wil ik je graag een luchtfoto van de Stenen Pier laten zien. Een vriend van mij maakte me zeer recentelijk hierop attent. Ik had de indruk dat de Stenen Pier vanaf boven op een groep graancirkels zou lijken. Ik kreeg dit gevoel, terwijl ik op de pier liep. Ik was sprakeloos toen mijn vriend me dit plaatje stuurde.

De Stenen Pier van boven

Wel nu. Ik wil niet eens pretenderen dat ik de gepresenteerde symboliek hier begrijp. Wat ik wel weet, omdat mijn intuïtie zich in me roert, is dat de vorming van de cirkels geen toeval is, noch dat ze onbeduidend zouden zijn. Ze betekenen iets heel belangrijks voor iemand. Wat denk jij? Wat verteld jou gevoel? Is het gewoon alledaags spul of zijn het symbolische tekens voor de hemelen? Hoe dan ook, zou het mogelijk kunnen zijn dat deze moderne monumenten meer betekenen dan de “autoriteiten” ons vertellen? Kunnen bepaalde monumenten als onderbewuste ontstekers fungeren en / of fungeren als een symbolische verklaring?

Laten we het standbeeld van de “mythische vogel” eens wat beter bekijken.

De Stenen Pier. Foto door Matthew Delooze

De “vogel” staat griezelig hoog in het midden van de Pier (boven) Let op het grote vervallen hotel op de achtergrond.

 

 

 

 

 

 

 

Mythische vogel. Foto’s van Matthew Delooze

Waarom zou Morecambe in godsnaam zo`n grote “mythische vogel” willen hebben bovenop een obelisk? Ik dacht hier een tijdje over na. Ik viel letterlijk bijna om toen ik de tempel van Horus in Edfu Egypte afgelopen zomer bezocht, waar ik dit zag …

 

 

 

 

 

 

 

Dit beeld staat bij de ingang van de Tempel van Horus in Edfu

Is het mogelijk dat de symboliek van Horus geplaatst is in de ‘Great Bay’, zoals we zien in Morecambe? Zo ja, waarom? Gebruikt de Slangen Cult de stenen Pier in Morecambe eventueel voor meer sinistere gebeurtenissen?

Ik kan je vertellen dat de baai van Morecambe door de Romeinen “Aestuarium Moricambris” genoemd werd. Dit kan verschillende dingen betekenen, afhankelijk van de Latijnse vertaling ervan. De baai van Morecambe is rondom omgeven met Oude stenen cirkels tot aan Lancashire en Cumbria aan toe. Het is me duidelijk dat er sinds de Oudheid al rituelen plaats vonden in de baai van Morecambe. Zou het mogelijk zijn dat die vandaag de dag nog plaatsvinden? Ook interessant is het feit dat Poulton Hall gekoppeld is aan de familie Washington, de familie die George Washington op de wereld hebben gezet, een 33ste graad Vrijmetselaar, en de eerste president van de VS.

Poulton-le-Sands werd verbonden met Bare en Torrisholme en staat nu bekend als Morecambe. Dus Poulton is het echte Morecambe. Het woord Poulton wordt verondersteld af te stammen van Poltune of Pooltown. Er is nog een Poulton maar dan veel dichter bij Blackpool. Dat heet Poulton-le-Fylde. Ik heb geen tijd, om in dit artikel tot in detail op de Poulton-Washington link in te gaan, want ik wil me concentreren op de symboliek van de monumenten, maar ik hoop er in een later artikel nog op terug te komen.

Hoe dan ook, terug naar de monumenten in Morecambe. Weg van de Stenen Pier, maar toch dicht aan de kust, waar zich een monumentale verwijzing bevind naar Genesis en de zondvloed. Wat haal je daar uit? Dat is geen gebruikelijke badplaats hè of wel? Ik dacht even dat ik in Salt Lake City was, toen ik dit zag.

Een zwerm vogels. Foto door Matthew Delooze

Een zwerm vogels. Close-up

Let op hetzelfde vervallen hotel op de achtergrond. De Stenen Pier bevind zich direct aan de achterzijde. Deze piramidevormige obelisk lijkt in directe lijn te staan met de Pier. Het is een 30 voet hoge piramidevormige obelisk die de ‘Duif’ presenteert. Ik ben geen expert op het gebied van Duif symboliek. Een beroemde Illuminati symboliek deskundige beweerd;

“Joseph Smith droeg een Duiven medaillon die hem gegeven was door een Engels vrijmetselaarsloge. De Duif is Illuminati symboliek voor Koningin Semiramis, de vrouwelijke Godheid in hun Babylonische Drievuldigheid”

Zwerm vogels. Foto door Matthew Delooze.

Zwerm vogels. Foto door Matthew Delooze.

Citaten over de zondvloed uit Genesis zijn uitgehouwen in de vloer. Ik vond dit nogal schokkend, want Morecambe haalde in de afgelopen jaren de krantenkoppen, omdat er mensen stierven in de baai, door verdrinking, naar verluidt werden ze gesnapt door het opkomende water vanwege het getij.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/lancashire/3827623.stm
De baai van Morecambe is berucht om haar snel stijgende waterstanden en het drijf-zand. Er zijn velen doden gevallen in die baai, die dateren tot eeuwen geleden, doormiddel van verdrinking. Dus wie van het gezag (de gemeente) besloot er om een hele grote obelisk te plaatsen over een beroemde vloed? Zouden zij nu een binnen pretje hebben? Er lopen verschillende gerechtelijke procedures op dit moment over de dood van 21 mossel plukkers die in de baai van Morecambe verdronken zijn.

Ik denk dat ik je genoeg van de monumentale symboliek heb laten zien in Morecambe, voor nu in elk geval. Ik vind het verbazingwekkend dat een shit-hole, zoals Morecambe geld bij elkaar krijgt voor de monumenten die ik je getoond heb, terwijl de rest van de stad letterlijk in stukken valt.

“We wensen de koepel weg”. Foto door Matthew Delooze

Zelfs de wensput is lelijk! Neem de tijd om een kijkje nemen op de officiële site van het Tern Project.

http://www.tern.org.uk/art-thestonejetty.htm

De Monumenten van Blackpool

Maar goed, laten we verder gaan naar Blackpool en het “Festival van het Licht”. Oh ik ben toch zo graag aan de kust ….

Waar zal ik beginnen? Ik heb je al laten zien hoe het grote Reuzenrad gebruikt kan worden om de symboliek van de rijzende Benben en de Zonneschijf uit de waterige chaos te laten flikkeren. Dus laten we eens een kijkje nemen bij enkele recent opgerichte symbolische stukken aan de kust bij Blackpool. Ik wil me graag concentreren op het zuidelijke einde van Blackpool, maar eerst wil ik graag een oude “herberg” op Blackpool aanhalen. Het werd de “Gynn Inn” genoemd.

The Gynn Inn

Klik op de link hierboven als u wilt lezen over de officiële geschiedenis. (er stond geen link)

De Gynn Inn is er niet meer. Het werd in 1921 gesloopt. Een vluchtheuvel is er nu voor in de plaats. Hier een foto ervan. Houd er rekening mee dat deze boom nep is en alleen gebruikt wordt, versierd met lichtjes, voor ‘illuminations’ en het “Festival van het Licht”. (geen link)

Ik herinner me dat de vluchtheuvel een paar jaar geleden gebruikt werd als carrousel verlichting. Ik nam deze foto van het carrousel in het “Solaris Centrum” gelegen aan de zuidelijke promenade van Blackpool.

Gynn Square werd gebruikt als de “De Magische Boom” tijdens het “Festival van het Licht” in 2005

Zoals ik al zei, te wijten aan de omvang van “illumination”, wil ik me alleen concentreren op het zuidelijke gebied.

Van Gynn Square naar Starr Gate

‘De Promenade’ loopt van “Gynn Square” tot aan het plezier strand en de ‘New South Promenade’ loopt van het plezier strand tot aan “Starr Gate”. Simpel gezegd het is één lange promenade. Toen ik deze kant uitging voelde ik een aantal zeer sterke vibraties die me het idee gaven dat ik stond te kijken naar de symbolische mechanica van een Oud Ritueel. Aan mijn linker zijde naast de Noordpier staat deze obelisk.

De Obelisk en het reuzenrad. Foto’s van Matthew Delooze

Vervolgens liep ik langs de Blackpool Toren aan mijn linker zijde en benaderde de centrale pier met het reuzenrad. Ik liep verder langs de zuidelijke pier en zag dit.

They Shoot Horses Don’t They?’ foto: Matthew Delooze

(inzoomen zover je kunt, tot je een foto krijgt, die kun je draaien)

Dat ben ik in beeld. Ik ben nu bijna 6 meter hoog, dus je kunt je de grootte van dit ding voorstellen. Een “gigantische spiegelende wereld bol” die rust op een obelisk. En het heet vreemd genoeg, ‘They Shoot Horses Don’t They?’ Na wat onderzoek kwam ik tot de conclusie dat het gebaseerd is op de gelijknamige film. Dat is op een bewust niveau.

Poster van ‘They Shoot Horses Don’t They?’

Bron: moviegoods. Com

“Mensen zijn het ultieme spektakel”. “Yowza-Yowza-Yowza”. Ik kocht en keek deze film. Hoewel hij 37 jaar oud is vond ik hem fascinerend. Ik kan hem je aanraden om te kijken. Het speelt zich af in de jaren `30 in de VS tijdens de grote Depressie. Hier een korte beschrijving van de film genomen van: imagesjournal.com

They Shoot Horses, Don’t They? is als een compromisloze visie van vandaag de dag zoals Pollack het 30 jaar geleden filmde. Het laat ons kennismaken met een dans die schijnbaar nooit zal eindigen. De deelnemers gaan rond en rond, terwijl mensen op de tribune staan te schreeuwen om hen te stimuleren. Als de dansers falen, verdwijnen er plotseling honderden uren van pijn en zweet. Wanneer Rocky (Gig Young) glimlachend afscheid van hen neemt, en ze zich terug trekken naar de kleedkamer, weten we dat hun dromen over een betere toekomst vernietigd zijn, en hun moed in de schoenen gezonken is. Maar de show gaat door. “Yowza! Yowza! Yowza!” schreeuwt Rocky. “Wanneer de tijd van het lot weg tikt, gaat de dans van het noodlot voort, de marathon gaat op en neer en op en neer en op ….”

Nogmaals, ik raad je sterk aan om ‘They Shoot Horse Don’t They’ te kijken. Ik bekeek het vanuit het oogpunt dat de dansvloer de planeet aarde vertegenwoordigde en de wanhopige dansers vertegenwoordigde het menselijke ras.

Aan de overzijde van de “spiegelende wereld bol” op de promenade was het “Solaris Centrum”. Vreemd genoeg stonden er buiten het Solaris-centrum twee grote paarden. Ik denk dat deze paarden afkomstig waren uit het carrousel dat vroeger op Gynn Square stond (eerder genoemd.)

Het Solaris centrum. Foto: Matthew Delooze

Het uitzicht vanaf het paard buiten het Solaris Centrum naar het ‘They Shoot Horses Dont`t  they’ monument.
De paarden werden na het festival weer verwijderd. Foto door Matthew Delooze

http://www.blackpool.gov.uk/Services/S-Z/SolarisCentre/

Het is me duidelijk dat het “Solaris” centrum een grote symbolische betekenis heeft. Niet alleen de referentie met het Latijnse woord voor “Zon”, maar ook het boek geschreven door Stanislow Lem, waar later een film van gemaakt werd. Ik vond het ook heel bijzonder griezelig dat de “spiegelende wereld” zich direct tegenover het Solaris Centrum in Blackpool bevond. Het maakte dat mijn haren in m`n nek recht overeind gingen staan. Inderdaad de hele situatie op de promenade van Blackpool herinnerde me aan Oude Egyptische festivals, misschien soortgelijk aan het Oude Egyptische “Festival van Opet”. (Klik op de link voor een korte beschrijving)

http://www.hethert.org/opetfestival.htm

http://www.hethert.org/opet.htm (deze 2e link werkt)

Dit Opet festival ging meestal samen met een ritueel waarbij gebruik werd gemaakt van een “boot” (bark) in een stoet/optocht die voorbij trok langs verschillende kraampjes met eten en drinken. Iconen en beelden werden in het zicht geplaatst ter ere van Amen Ra. Voel je vrij om zelf de Blackpool Illuminations te onderzoeken. Maar ik kan je garanderen dat je in staat zult zijn om het te koppelen aan de Oude festivals zoals het “Opet Festival”. En inderdaad vinden we voedsel kraampjes, restaurants en bars langs de promenade van Blackpool.

Het festival van ‘Opet’ was ook verbonden aan de viering van “de vloed” (van de Nijl). Ik herinner je hierbij aan het “zondvloed monument” van Morecambe. Blackpool maakt ook gebruik van Zonne-boot-symboliek tijdens “Illuminations”. Kijk hier eens naar.

Dit is de symbolische zonneboot (“de Gondola genaamd”) die gebruikt werd om op en neer te gaan over de promenade van Blackpool tijdens Illuminations. Vandaag de dag creëerden ze dit effect doormiddel van het decoreren van een tram met verlichting. Ik geloof dat deze en andere verlichte trams gebruikt werden om de “zonne-boot” die tijdens de Oude festivals door Amen Ra gebruikt werd, te symboliseren.

Oude zonne-boot in het zonne-boot museum, in Giza, Egypte.
Foto door Matthew Delooze

Zou het mogelijk zijn dat “Illuminations” en het “Festivals van het Licht” in Blackpool de verkapte versies zijn van een eeuwenoud ritueel om de zonnegod Amen Ra te eren? Ik denkt van wel. Maar laten we eerlijk zijn, zou het domgemaakte publieke het überhaupt iets interesseren, zouden ze ooit hebben gelet op wat er werkelijk gaande was? Er zijn vele verwijzingen in het Oude Egypte met betrekking tot ‘processie festivals’ die plaats vonden, met behulp van zonne-boten om de reis door de hemel of de overgang van de ziel te symboliseren. “Illuminations” en “het Festival van het Licht” in Blackpool zijn een ideale manier voor de Slangen Cult en de ‘Illuminati’ om door te kunnen gaan met hun verdekte geheime rituelen.

Inderdaad zou het mogelijk zijn dat een processie doormiddel van “de Blackpool Illuminations” welke eindigt op ‘Starr Gate’ een exacte replica is van de processie van het Oude Zonnegod festival? Vertegenwoordigt ‘Starr Gate’ iets anders dan alleen de plaats waar de “Illuminations” eindigt aan het zuidelijke uiteinde van de promenade? Of staat het symbolisch voor een poort naar de sterren voor diegenen die begrijpen wat er hier aan de hand is? Ik ben er in elk geval van overtuigd dat het georganiseerd werd en nog wordt door de Slangen Cult. Hoe dan ook. Vlak bij het solaris centrum op de promenade vinden we het “Vloed Orgel”. Nou dit ding maakte pas echt indruk op me. Het is ongeveer 45 voet hoog. Nou wat denk je hier dan van? Het is gelegen naast het Zandkasteel de “Water-wereld”, en voor de beroemde Pepsi Max “Big One”. Wel nu. Zie je een ‘orgel’ of zie je een dikke vette grote slang? Wat zie je? Mijn ergste vrees werd bevestigd na het zien van deze gigantische slang die trots en hoog uittorent over “Illuminations” met een uitzicht over de Ierse Zee. Het maakt een zoemend geluid wanneer de wind er doorheen blaast. Wat doet dat nog meer? (Sorry ik kon het niet laten.)

 

 

 

 

 

 

 

Vloed Orgel of vloed Slang? Foto door Matthew Delooze

Je vind meer informatie over het officiële “Vloed Orgel” via de volgende link, aldaar aangekomen houd de muis op het monument waarvan je meer info wilt lezen.
http://www.greatpromenadeshow.co.uk/greatpromshowflash.html

Ik geloof dat ik je genoeg monumenten heb laten zien die te vinden zijn in Morecambe en Blackpool. In beide gebieden hebben de officiële ‘Festivals of Light`s’ plaatsgevonden.

Nadat een vriend me de luchtfoto van de stenen pier in Morecambe had laten zien, besloot ik ook om eens een blik vanuit de lucht te werpen op de nieuwe boulevard in Blackpool. Ten eerste was ik verrast door de gelijkenis. Neem eens een kijkje en vraag jezelf af waarom ze zo gelijkend zijn, tenminste vanuit de lucht, met Morecambe terwijl de projecten gefinancierd en ontworpen werden door verschillende organisaties? Dan stal de raad van Blackpool hun ideeën natuurlijk van de raad van Lancaster of niet soms? Of dansten ze gewoon beide op de melodie van het “vloed orgel” op de promenade van Blackpool?

Het midden van de nieuwe promenade van Blackpool

Zelfde promenade maar genomen van grotere afstand

De volledige lengte van de Nieuwe Promenade. Het beeld aan de rechterzijde was nog niet helemaal af, maar inmiddels is het “vloed orgel” voltooid en bevind zich aan de uiterste rechterzijde. De linkerzijde eindigt bij ‘Starr Gate’. Het pad van en naar “Starr Gate” heeft de vorm van een slang.

Wat denk je? ‘betekent het niets’ of is het symboliek voor de hemelen? Nogmaals, ik pretendeer niet te weten wat deze symboliek vertegenwoordigt, maar ik weet wel dat het niet onbetekenend is.

Nogmaals, ik geloof dat het “Festival van het Licht” en “Illuminations” van Blackpool verkapte rituelen zijn ter ere van Amen Ra. Dit festival is gefinancierd en gearrangeerd door agenten van wat ik de Slangen Cult noem, en dit speelt zich al een geruime tijd af. Dit is het werk van het corrupte netwerk van gemeenten en de lokale marionetten die fungeren als raadsleden en door misbruik van overheids-en-private gelden.

De Dom gemaakte massa staat het blindelings toe dat deze festivals plaatsvinden (of geannuleerd worden) zonder ook maar een enige vraag te stellen, simpelweg omdat ze zich er niet van bewust zijn dat er wel eens andere motieven achter konden zitten dat ze plaatsvinden. Monumenten worden ook zomaar opgetrokken zonder een vraag of enig begrip, van de massa, naar de symbolische betekenissen ervan. We laten deze dingen over aan de gemeenteraad zonder er zelfs maar bij na te denken, nietwaar? Hetzelfde scenario geldt voor alle dorpen en steden rond de hele wereld. We zien verschillende monumenten of kunst-voorwerpen verschijnen in onze steden en we accepteren het blindelings simpelweg omdat we denken dat de één of andere maffe raadscommissie het allemaal geregeld heeft.

Dit is niet het geval. Ja, een maffe commissie heeft erover gestemd, in opdracht van, maar het oorspronkelijke plan voor de bouw van  de belangrijke Slangen Cult monumenten, worden uitgezocht door onzichtbare gezichten lang voordat enkele commissies erover zullen stemmen. Het publiek ziet alleen maar het eindproduct en zelfs dat, enkel maar als ze opmerken dat het er is, op de eerste plaats.

Ik denk dat deze monumenten “veel meer” betekenen voor de Slangen Cult dan we onszelf voor kunnen stellen. Is het mogelijk dat miljoenen mensen geleid, en misleid worden naar het “Festival van het Licht” en andere, om een ritueel spiritueel te bekrachtigen uit respect voor de Slangen Cult?

Ik geloof ook dat een ras van kwaadaardige buitenaardse wezens vastberaden zijn om deze “verkapte geheime rituelen” door te laten gaan, en zolang de massa het zich niet realiseert, en niet optreed, tegen wat er nu werkelijk gaande is, zullen ze het blijven doen. Er hebben enorme investeringen plaats gevonden in Blackpool om deze show op te zetten. En dat terwijl de rest van de stad in verval ligt. Blackpool wordt nu overspoeld met“drugs misbruik” en werkelozen die in de pensions wonen.

Ik wil niet suggereren dat elk monument of standbeeld opgericht wordt om gebruikt te worden voor een ritueel. Ik suggereer dat er op bepaalde locaties, bepaalde monumenten gebruikt worden voor het ritueel. Ik beweer dat Morecambe en Blackpool zeer goede voorbeelden zijn van twee locaties waar deze monumenten worden gebruikt. Ik hoop alleen dat ik je er wel twee keer over heb laten nadenken over wat er nu werkelijk allemaal gaande is en wat zich recht onder je neus afspeelt zonder dat je er een tweede gedachte op na houd. Mijn ogen zijn geopend voor wat er gaande is “aan de zee”. Ik heb enkel maar geprobeerd om die visie door te geven doormiddel van dit artikel. Ik ga ook over dit soort dingen in mijn e-boek “The Stars Are Falling” dieper in.

Ik hoop dat je van je kleine reisje met mij naar de kust genoten hebt. Misschien dat je de volgende keer je emmer en schop mee kunt nemen en me een beetje helpt om dieper te graven? Het maakt mij niet uit als je gevoel je vertelt dat er hier in Blackpool en Morecambe iets niet helemaal in de haak zit of, of dat je intuïtie je vertelt dat ik gewoon een razende gek ben alleen al door het suggereren ervan. Ik dank je voor het lezen van dit artikel.

Beste Wensen,
Matthew Delooze

Oh!
Misschien raakt het je interesse om te weten dat Blackpool het hele jaar door ‘Kunstmatige Verlichting’ wil hebben en ze zijn bezig om de financiering rond te krijgen via ‘De Lotto’.

Lights to become year-round draw”

Blackpool`s wereldberoemde Illuminations zou het hele jaar door een trekpleister kunnen zijn als de aanvraag voor £ 50m (57 Miljoen Eurie) aan loterijgelden succesvol is. “(Klik op de link) http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/lancashire/4620296.stm

 

PostScript
Slachtoffers van de vloed en de “Slangenkoppen”

Op vrijdag 26 maart 2006 werd een vonnis uitgesproken waarbij drie mensen schuldig werden bevonden aan doodslag.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/4582470.stm
De symboliek is vrij eenvoudig uit te werken.

De mensen die verdronken zijn, waren de baai ingeleid door ‘Snakeheads’. Toeval zeker?

De lichamen werden gevonden op 6 februari 2004. Een volle maan. Toeval zeker?

Schuldig Lin and Eva

Onschuldig Dave and Tony Eden

Het lijkt erop dat de zondebokken, tenminste op de vijfdebewustzijn`s werkelijkheid, in dit geval Lin Liang Ren en zijn vriendin Zhao Xiao Qing zijn, die ‘toevallig’ bekend staat als ‘Eva’. De twee zakenlieden werden vrijgesproken, een vader en zoon die ‘toevallig’ nog een symbolische naam aan het geheel toevoegen, David en Tony ‘Eden’.

Zou het mogelijk zijn dat de spirituele krachten een “slachting`s offer” plaats hebben laten vinden in de baai op 5-6 februari 2004.

Beste wensen

Matthew delooze

Originele artikel als Pdf bestand (kun je downloaden (Engels)):
http://www.davidickebooks.co.uk/downloads/festival_of_light.pdf

Klik hier voor de andere delen uit de reeks Matthew Delooze:
1 –  345678910111213

Dit bericht is geplaatst in Matthew Delooze. Bookmark de permalink.

4 reacties op Matthew Delooze (2) – (NL) Het Festival van het Licht

  1. Pearl Seecker schreef:

    Trek in London een lijn van the Millenium Dome (vrouwelijke energie, het ziet er ook als een baarmoeder uit), over the Shard (mannelijke energie, het ziet nogal als een fallus uit), over London Eye, op de tickets staat “Energy”, (de act van copulatie?) naar Downing Street 10 en The Ministery of Defense. Deze lijn loopt vanuit Downing Street 10 in oostelijke richting, waar de zon opkomt (de zonnegod of Lichtbrenger, Lucifer, als inspiratiebron voor de politiek?). Trek vervolgens in noordelijke richting (waar de macht ligt) een lijn van London Eye over Cleopatra’s Needle (een eeuwenoude oorspronkelijke obelisk) naar The Temple of the Freemasons (United Grand Lodge of England) en je kan je de vraag stellen of dit een bewust spelletje is of toeval… Ik zou het zelf willen weten.

  2. Occult secrets dutch dance
    http://www.youtube.com/watch?v=9CUKPCGnqiw

    Illuminati tv spots Dutch – UFO Attack , Venus project
    http://www.youtube.com/watch?v=Y6JaKWpfjQY

  3. Matthew Delooze is terug!!

    Ik heb de eer jullie mede te kunnen delen dat ik daarnet een mail van Matthew heb ontvangen met de mededeling dat hij weer online is. 1 splinternieuw artikel, en een korte uitleg over zijn situatie en hoe hij denkt verder te gaan.

    Geniet ervan!

    Matthew Delooze & The Near Future

    and

    The Rain Bow Gate

    http://matthewdelooze.blogspot.com/

  4. Pingback: BOINNK!!! | Het UUR van de Waarheid, een dertien-tal artikelen vertaald door René Voogt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *