Matthew Delooze (1) – (Eng + NL) Oh I Do Like To Be Beside The Seaside

English Version halfway the page

Matthew Delooze – Ik Ben Toch Oh zo Graag aan de Kust

door Matthew Delooze 2004

(Vrij vertaald René Voogt)

Ik woon in Lancashire in het Verenigd Koninkrijk. Vorig jaar augustus toen de vakantie naderde, besloten mijn vrouw en ik om er een paar dagen tussenuit te gaan. We besloten om naar Morecambe te gaan, een kleine rustige badplaats. We gingen er vanuit dat er voldoende accommodatie beschikbaar zou zijn. Maar tot onze verbazing, bleken alle hotelkamers volgeboekt. We snapten er helemaal niks van want Morecambe was al jaren in verval. Sterker nog, zelfs het “Amusementen Park Frontier Land”, met zijn achtbanen en verschillende attracties, was gesloten en gesloopt. De economische achteruitgang van de stad kwam door het gebrek aan klanten en bezoekers aan Morecambe.

Mijn vrouw en ik slaagde er uiteindelijk in om een kleine zolderkamer in een oud maar charmant pension te vinden. Hier waren we reuze blij mee want Morecambe zat tot de nok toe vol. De waard vroeg ons “Bent u hier voor het Festival”? Wij antwoordden: “Wat voor Festival?” Ze legde uit dat er een Festival was dat ze “Fire (Light) & Water” noemden. Er zou muziek spelen van Suzi Quatro en een aantal speciale gasten zouden voor de Koningin optreden, De Bee Gees, De Blues Brothers, enz.enz. Er zou zelfs een vuurwerk en een lichtshow komen. Hey ik ben 45 jaar oud en heb me levenlang in Lancashire gewoond, maar ik had nog nooit gehoord van het Festival van Fire & Water, of Light & Water. De waardin leek het wel naar de zin te hebben want haar gastenhuis was vol.

Op zaterdag 28 augustus 2004, liep ik op de strandboulevard van Morecambe. Het was een weekend met volle maan. Ik volgde het geluid van de live muziek van Suzie Quatro, “Devil Gate Drive”. Er was een speciaal koepel podium gebouwd en iedereen leek zichzelf aardig te vermaken. Er was een groot reuzenrad op de promenade opgebouwd wat natuurlijk te wijten was aan de sluiting van het “Frontier Park”, deze was echter kleiner dan degene die de laatste jaren ook verschenen was, op de Pier van Blackpool een paar mijl verderop aan de kust. Tot mijn stomme verbazing leek de verlichting aan de zijkant van het grote reuzenrad verdomde veel op een groot knipperend oog. Het was erg grafisch. Ik merkte ook op dat aan de overkant van de weg er bij het amusement gedeelte een galerij gemaakt was met knipperende lichten in de vorm van bogen. Ik ben mezelf heel bewust van de oude symboliek die door de oude Egyptenaren gebruikt werd en, uiteraard, ook door de huidige Vrijmetselarij. Ik besloot dat dit gewoon toeval moest zijn en besloot om de zaak uit mijn gedachten te zetten. Ik heb genoten van de rest van de muziek die avond en het vuurwerk dat getoond werd. Ik keerde terug naar mijn accommodatie en ging slapen in mijn knusse zolderkamertje.

De ochtend kwam en ik werd al heel vroeg wakker. Ik wilde graag het vreemde bed hiervoor de schuld geven, maar het grote knipperende oog op de zijkant van het onlangs opgerichte Reuzenrad wilde gewoon maar niet uit mijn hoofd gaan. Ik besloot dat ik die nacht terug zou gaan naar het festival om te zien of het oog wederom zou “knipperen”. Ik bezocht de promenade tijdens daglicht, dat was zondag 29 augustus 2004. In het echt en bij daglicht zag het reuzenrad eruit als ieder ander groot Reuzenrad en je kon niet zien hoe de lampen zo slim bevestigt waren. Ik merkte wel een “Koepel” op (als discotheek) welke naast het reuzenrad stond. Deze kon je ’s nachts niet zien, tenzij je er heel dicht bij stond. Maar het zette me wel weer aan het denken. Een Oog, een Koepel en de Maan. En ik dacht, wat zal het volgende zijn?

Het Reuzenrad en de Koepel

Later, die nacht, wandelde ik richting de ijskoude zee en hoorde op afstand het geluid van de ere bands voor de Koningin. “De Seven Seas van Rhye” waar hardop op meegezongen werd. Het geluid kwam boven al het andere geluid uit. Ik stond daar vrolijk te wachten om de verlichting op het reuzenrad te kunnen bekijken, in de hoop dat ik hetzelfde oog als gister weer zou zien. Ik naderde haastig om te proberen mijn ogen op het patroon van de verlichting te richten. Ja, het was een Oog. Maar het was niet hetzelfde oog. Het was een kleiner oog bovenop de top van een piramide! En ik houd je niet voor de gek. De feitelijke structuur, tot aan de as van het reuzenrad werden verlicht om de vorm van de piramide te maken. Afgelopen nacht pulseerde het verlichte oog. Deze keer stond het licht stil, een doodgewoon oog bovenop een piramide welke fungeerde als het sluitstuk. Ik keek naar de piramide en het oog wat zich erbovenop bevond. Niemand leek zich bewust van de symboliek om hen heen. En ik kreeg het gevoel dat bepaalde teksten van enkele nummers (welke die nacht gebruikt werden) aangesloten waren op de omringende symboliek. Ik weet dat anderen al eens vermeld hebben dat muziek gebruikt kan worden voor het verzenden van subliminale boodschappen.

Ik verlaat even mijn verhaal over Morecambe om je het volgende te vermelden. Ik denk dat de muziek en de teksten gebruikt kunnen worden om een heleboel mensen een ritueel gebed te laten luisteren of te laten zingen (meezingen met). Ik wijs erop dat de meeste top artiesten en bands “door kunnen breken” door de elite platenmaatschappijen. Soms, gebruiken de artiesten, “nummers” welke niet “door henzelf” geschreven zijn om zichzelf te promoten. Een groep zal een ‘kans’ met “beide armen omarmen” om maar beroemd te kunnen worden en volgen dus meestal de orders van een platenmaatschappij op. De groep ontvangt de rechten op de liedjes, die door onbekende componisten geschreven werden. Soms worden zelfs de werkelijke namen van de zanger / schrijver ’s veranderd, bijvoorbeeld Farookh Bulsara werd “Freddie Mercury”. (De symbolisch betekenis;. “Mercury” zingt het nummer van de Zeven Zeeën van Rhye, en daarmee “kondigt hij Mercury aan”. “Mercury” ontvangt in ruil hiervoor de aanbidding van miljoenen fans, maar helaas zonder dat ze ook maar iets weten over de symbolische waarde van hetgeen waar ze aan meewerken. Mercury is de boodschapper van de Goden!) Dit slimme foefje, door gebruik te maken van artiesten namen die verbonden zijn aan de sterren, enz., wordt heel veel gebruikt.

De muziek industrie is direct verbonden met het manipuleren van de Geest (ziel) van de mens doormiddel van de beat van de muziek en subliminale boodschappen. De slangen cult (reptielen aliens) heeft alle grote platenmaatschappijen onder haar hoede. Zij kunnen met gemak een plaat tot een nummer één hypen door middel van het nummer grijs te draaien en er een gigantische hoeveelheden aandacht aan te besteden. Over de hele wereld zingen en neuriën in principe miljoenen mensen in cafes, disco’s, enz., het zelfde deuntje op hetzelfde moment. Sommige van deze nummers zijn zeer hypnotiserend en, inderdaad, zijn ze ook daarvoor bedoeld. Geven wij zonder het te weten de macht om over ons te heersen aan negatieve buitenaardse wezens door hen daadwerkelijk te vragen om dat te doen? Doormiddel van het herhalen van vreemde teksten door een menigte? Is dit één van de regels (wetten) van het universum?

Zoals ik al zei: werd het nummer “De Seven Seas van Rhye” luid mee gezongen. Om uit te kunnen leggen wat ik bedoel bezorg ik je de tekst van het nummer hierbeneden. Ik adviseer de eventuele geïnteresseerden ook om de teksten van andere liedjes van Queen te onderzoeken, en dan met name “Princes of the Universe”.

(Vertaler: heb de tekst origineel gelaten daar we dit wereldwijd in het Engels meelalle. Zouden er spreuken en kreten inzitten dan gaat het veelal om de klanken die op elkaar rijmen en uitgesproken worden.)

 

The Seven Seas Of Rhye

Fear me your lord and lady preachers
I descend upon your Earth from the skies
I command your very souls you unbelievers
Bring before me what is mine
The seven seas of Rhye
Can you hear me you peers and privy councillors
I stand before you naked to the eyes
I will destroy any man who dares abuse my trust
I swear that you you’ll be mine
At the seven seas of Rhye Sister I live and lie for you
Mister do and I’ll die
You are mine I possess you
Belong to you forever
Storm the master marathon I’ll fly through
By Flash and thunder fire I’ll survive I’ll survive I’ll survive
Then I’ll defy the laws of nature
And come out alive
Begone with you shod and shady senators
Give out the good leave out the bad evil cries
I challenge the mighty titan and his troubadours
And with a smile I’ll take you to the seven seas of Rhye.
Oh I do like to be beside the seaside
Oh I do like to be beside the sea
Oh I do like to stroll along the prom prom prom
Where the brass bands play tiddley on pom pom
Oh I do like to be beside the seaside
Oh I do like to be beside the sea
When I’m down beside the sea I’m beside myself with glee
Beside the seaside
Beside the sea

(De Zeven Zeeën en de King of Rhye komen ook voor in het nummer: Lily of the Valley van het derde album Sheer Heart Attack uit ’74.)

Hier meerdere songteksten van Queen.

Ik hoop dat het kwartje is gevallen bij een aantal van jullie daarbuiten! Ik geloof dat deze teksten symbolisch verbonden zijn met de Pleiaden (De Zeven Zussen). Miljoenen mensen kunnen overgehaald worden om met deze symbolische teksten mee te zingen, enz., simpelweg omdat ze gek (aanbidding) zijn op de artiest. De slangen Cult beheerd de overgrote meerderheid van de muziek-industrie. Het is “de ideale manier” om het publiek in principe te hypnotiseren en ze mee te laten doen in rituelen zonder dat het publiek er een idee van heeft dat ze het doen. Dit is gewoon te belachelijk om te kunnen geloven dat vreemdelingen onze geest zouden kunnen conditioneren om hen te aanbidden zonder dat we er zelf bewust van afweten? Ik geloof dat wat de meerderheid van de mensheid denkt, (collectieve energie van de geest), onze werkelijkheid bepaald. Dus als wij, de meerderheid ervan, verleid worden tot een samenwerking met negatief geaarde entiteiten, en hun rituelen, dan zal onze toekomst, evenals het heden, gecontroleerd worden door dezelfde entiteiten. Een soort Galactische Democratie die met de collectieve menselijke geest beslissen over ons menselijke bestaan hier op aarde, onze realiteit.

Helaas wordt de collectieve geest van de mens gemanipuleerd en in plaats van dat we de wereld creëren die wij willen, creëren we een wereld die de manipulators voor zichzelf willen. Simpel gezegd: “De massa krijgt precies wat ze denken te krijgen”. Helaas, is wat ze denken niet echt wat ze denken. Daarom hebben we in plaats van een “Galactische democratie” hebben we een “Galactische dictatuur” waar onze geesten en zielen aan gegeven worden zonder ons medeweten. Dit is een zeer grote misleiding. Als je een miljoen mensen een spreuk zou moeten laten zingen zonder dat ze zelf ook maar beseffen waarom, wat zou dan een betere manier zijn om dat voor elkaar te krijgen dan het in een jingle of een tv-advertentie of in een nummer in de hitlijsten te plaatsen. Wat voor ons niets lijkt te betekenen, zoals het nummer “Seven Seas van Rhye”, kan een enorm betekenis hebben voor andere entiteiten in andere dimensies. We kunnen hen letterlijk het recht geven om ons lot op aarde te bepalen door misleid te worden waarvoor we hen zelf vragen om dat te doen. Wie op aarde kent de wetten van de hemel? Geven we onze ziel én onze toekomst weg omdat we misleid worden om dat zo te doen?

Het zou mogelijk kunnen zijn dat buitenaardse entiteiten de teksten van liedjes tot een schrijver chanelen of simpelweg dat mensen als Freddie Mercury marionetten werden voor de platenmaatschappijen. Dat laatste is waarschijnlijk een goede verklaring voor “de één dag`s vliegen”, die zonder ook maar enig talent een “fantastische hit” kunnen scoren om vervolgens net zo snel weer te verdwijnen als dat ze verschenen. Ze werden gebruikt door de platenindustrie en worden vervolgens weggegooid. Ik wil hier niet suggereren dat Queen een satanische popgroep is, en de herkomst van de songteksten, die is niet echt belangrijk. Het maakt niet uit of ze door Queen zelf geschreven werden of dat ze in hun geest geplaatst werden door buitenaardse wezens. Het maakt niet uit of de platenmaatschappijen van de elite Queen, en anderen, dicteerde wat ze feitelijk produceren. Het feit hier is dat miljoenen mensen de gegeven informatie die verborgen zit in de songteksten in hun geest opnemen. En dit geldt natuurlijk óók voor ‘positieve’ berichten doormiddel van liedjes en muziek. Ik haal John Lennon’s “Imagine” aan als een goed voorbeeld. Helaas, is het zo dat artiesten die overwegend positieve informatie verspreiden meestal gestopt worden in het verspreiden ervan voor een zeer lange tijd (dood)! Ik hoop dat ik een clou achterlaat die je aanzet om na te denken over deze kwestie.

Ok. Laten we teruggaan naar het Morecambe Festival. “Bohemian Rhapsody” schetterende die avond ook. En naar mijn mening betekende dit ook iets voor de symboliek om me heen. Ik geloof niet dat er een persoon op deze wereld bestaat die het nummer “Bohemian Rhapsody” nog nooit gehoord heeft en er niet in “meeging”. Ik zal het kort houden en enkel maar de betekenis van 3 woorden in het lied uitleggen, want het blijkt dat 99,9% van de bevolking met het lied meezingt zonder dat ze weten wat ze eigenlijk meezingen. Ik weet zeker dat de volgende drie woorden uit het lied ingeprent werden in het ‘bewustzijn’ van de meerderheid van de luisteraars wat alleen maar bewijs toevoegt aan mijn claim.

“Bismilla” – Het openingswoord in de Koran (de naam van Allah)

“Beëlzebub” – Hoge geplaatste demon (boze geest)

“Scaramouch” – Het valse lafhartige karakter van Scaramouch, vraagt in het nummer,  om te gaan dansen.

Ik heb duizenden mensen zien dansen en zingen op dit nummer. Bij het verlaten van het festivalterrein op weg terug naar mijn pension zag ik ook nog het silhouet van het standbeeld van de Engelse, komische genie, Eric Morecambe.

Kennelijk, was het standbeeld onlangs gevolmachtigd in opdracht van de gemeente van Morecambe. De grote, verlichte, 5 puntige ster werd omgeven door een aantal cirkels die in de vloer van de promenade stoep verwerkt waren!

De vijfpuntige ster

Een blik op deze verlichte “ster” in de donkere koude nacht aan de kust van Morecambe liet me beseffen dat dit festival en de gebruikte symboliek geen toeval was. Er was in Morecambe meer aan de hand dan alleen maar een festival op 28 & 29 augustus 2004. Maar helaas wist de overgrote meerderheid van de bezoekers daar niets van. Ik realiseer me ook dat enkele “deskundigen” zouden kunnen zeggen dat er dan ook een obelisk aanwezig zou moeten zijn, net als die ene in Blackpool. Er wordt altijd een obelisk gebruikt in Slangen Cult Rituelen. Ik keek op de promenade klok en realiseerde me dat de klok de obelisk was, maar dan vermomt. Net zoals het Canary Warf gebouw in Londen, in de buurt van de reusachtige Millennium Koepel, dat is een gigantische vermomde obelisk.

De Obelisk

Ik vroeg mezelf af hoeveel badplaatsen er waren waar “festivals” gehouden werden. Ik vroeg me af hoeveel steden er in de wereld zijn die een fortuin uitgeven aan gebouwen met koepels enkel maar om ze weer achter te laten, op kosten van de belastingbetaler, wanneer ze hun doel bereikt hebben – nadat het ritueel had plaatsgevonden? Dus laten we het eens opsommen. Op de boulevard van Morecambe, tijdens het festival van “Light (Fire) en Water”, bij volle maan op 28 & 29 augustus 2004, zag ik een groot oog, gouden bogen, een grote koepel, een obelisk (vermomd als klokkentoren), de afbeelding van een oog op de top van een piramide, en een verlichte 5 puntige ster omgeven door cirkels. Is dit allemaal gewoon toeval? Spelen deze dingen zich ook af in andere badplaatsen? Ik weet dat Blackpool een grote obelisk heeft en dat er een grote koepel gebouwd wordt; toeval hé? We zullen zien of daar in de toekomst ook “festivals” geplant zijn.

Vinden er geheime symbolische rituelen plaats onder het mom van een lichtshow?

Bevatten bekende nummers, zoals Bohemian Rhapsody, enz., symbolische verwijzingen naar rituelen uit de oudheid die wij mee neuriën en meezingen zonder dat we realiseren wat we eigenlijk zingen?

Wie zijn de mensen achter deze evenementen?

Worden we op grote schaal misleid?

Voert een slangen cultus recht onder onze neus geheime rituelen uit en zijn wij te blind om het te zien dat het ons niet eens opvalt?

Ik besef dat ik meer vragen opgeworpen heb dan antwoorden. Mijn doel is om mensen aan te moedigen om hun eigen onderzoek te doen. Geloof niets van de rommel die je ziet op Sky News en CNN, enz. De slangen Cult beheerd alle mainstream media.

Originele artikel:
http://www.illuminati-news.com/art-and-mc/beside-the-seaside.htm

Klik hier voor de andere delen uit de reeks Matthew Delooze:
2345678910111213

Verbreek de Betovering van de Slang

embedded by Embedded Video

Intervieuw – Matthew Delooze Live On Edge Media TV:

embedded by Embedded Video

——————————————————————————

English Version

Matthew Delooze – Oh I Do Like To Be Beside The Seaside

I live in Lancashire UK. Last year, as the August Bank Holiday approached, my wife and I decided to have a couple of days away. We decided, due to the timing, to go to Morecambe, a sleepy run down seaside resort. We thought accommodation would be readily available. To our surprise, all hotel rooms seemed booked up. We thought this a strange event as Morecambe had been in decline for years. Indeed, even the “Frontier Land Amusement Park”, with its roller coasters and various theme park rides, had been closed and demolished. Economic decline of the town was blamed for lack of customers and visitors to Morecambe.

My wife and I managed to find a small attic room in an old, but charming B&B. We were glad of this, as Morecambe was full to bursting point. The landlady asked us “Are you here for the Festival then”? We replied “What Festival?” She went on to explain it was the Festival of “Fire (Light) & Water”. There was to be music by Suzi Quatro and tribute bands to Queen, The Bee Gees, The Blues Brothers, etc., etc. There were also to be fireworks and lights. I am 45 years old and have lived in Lancashire all my life but I’d never heard of the Festival of Fire & Water, or Light & Water for that matter. The landlady just seemed pleased her guesthouse was full.

On Saturday, August 28th 2004, I walked onto Morecambe sea front promenade. It was a full moon weekend. I followed the sound of the live music by Suzie Quatro, “Devil Gate Drive”. A special dome type stage had been built and everyone seemed to be enjoying themselves. A big wheel had been built on the promenade due to the closure of the Frontier Land Theme Park, smaller than the one that has also appeared, in recent years, on The Blackpool Pier a few miles down the Flyde coast. To my absolute amazement the lighting on the side of the big wheel seemed to resemble a flashing large eye. It was very graphic. I also noticed that across the road the amusement arcade was used to flash lights in the shape of arches. I am quite aware of the ancient symbolism used by the Egyptians and, of course, today’s Freemasons. I decided that this was just coincidence and decided to put the matter out of my mind. I enjoyed the rest of the evening’s music and the firework display. I returned to my accommodation and went to sleep in my cozy attic room.

The morning came and I woke very early. I’d like to just blame the lumpy bed for this but the large eye flashing away on the side of the recently erected Big Wheel just wouldn’t leave my mind. I decided I was going to return to the festival that night to see if the eye was to be “flashed” again. I visited the promenade in the daylight, that day Sunday 29th August 2004. In the reality of daylight hours the big wheel looked like any other big wheel and you couldn’t see how the light bulbs had been so cleverly placed. I did notice a large “dome” (The Dome nightclub) was next to the big wheel. You couldn’t see this at night unless you were very close to it. It set my senses going again. An Eye, A Dome and Arches. I thought, whatever next?

The Wheel and the Dome

Later, at night, I strolled on to a freezing sea front to the distant sound of a Queen tribute Band. “The Seven Seas of Rhye” was blaring out loudly. It seemed to be drowning out all other sound. I was gleefully waiting to see the lighting on the Big Wheel, hoping it was the same eye again. I approached swiftly trying to focus my eyes on the pattern of lights. Yes, it was an eye. It was not the same eye though. It was a smaller eye on top of a pyramid! I kid you not. The actual structure, the axis of the big wheel was lit up to create the shape of the pyramid. The previous night the image of the eye was pulsating. This time the light was still, a plain eye on a pyramid acting as the capstone. I looked at the pyramid and the eye on top of it. Everybody else seemed oblivious to the symbolism around them. I got the feeling that the lyrics of some songs used that night were actually connected to the surrounding symbolism. I know others have said that music can be used for sending subliminal messages.

I would like to leave my story about Morecambe for a short while to mention the following. I say that music and lyrics can be used to make a lot of people listen or chant (sing along with) ritualistic prayer. I point out that most top groups are “given a break” by the elite record companies. Sometimes they, the artist, are “given” songs “not of their making” to promote themselves. The group will jump at the chance to become famous and usually follow orders by the record company. The group is allowed the rights to the songs provided by unknown composers. Sometimes the actual singer/songwriter’s names are altered, e.g., Farookh Bulsara became “Freddie Mercury”. (Symbolically meaning; “Mercury” sings the lyrics of the Seven Seas of Rhye, therefore “Mercury is announcing”. “Mercury” in return receives the worship of millions of fans, sadly without them knowing anything about the symbolism they are carrying out. Mercury is the messenger of the Gods!) This clever trickery, using artist names linked to the stars, etc., is used a lot.

The music industry is directly connected to manipulating the psyche of humans through the beat of music and subliminal messages. The serpent cult (reptilian aliens) control all the major record companies. They can hype a record to number one at their whim through airplay and creating copious amounts of attention to it. At any one time millions of people in pubs, disco’s, etc., around the world are basically humming the same tune at the same time. Some of these tunes are very hypnotic and, indeed, they are meant to be just that. Are we unknowingly giving negative aliens the power to rule us by actually asking them to do so? Through repeating strange lyrics en masse? Is this one of the rules of the universe?

As I said “The Seven Seas of Rhye” was blaring loudly away. To explain what I mean I provide the lyrics to the song below. I also recommend interested parties to research the lyrics of other songs by Queen, especially “Princes of the Universe”.

The Seven Seas Of Rhye

Fear me your lord and lady preachers
I descend upon your Earth from the skies
I command your very souls you unbelievers
Bring before me what is mine
The seven seas of Rhye
Can you hear me you peers and privy councillors
I stand before you naked to the eyes
I will destroy any man who dares abuse my trust
I swear that you you’ll be mine
At the seven seas of Rhye Sister I live and lie for you
Mister do and I’ll die
You are mine I possess you
Belong to you forever
Storm the master marathon I’ll fly through
By Flash and thunder fire I’ll survive I’ll survive I’ll survive
Then I’ll defy the laws of nature
And come out alive
Begone with you shod and shady senators
Give out the good leave out the bad evil cries
I challenge the mighty titan and his troubadours
And with a smile I’ll take you to the seven seas of Rhye.
Oh I do like to be beside the seaside
Oh I do like to be beside the sea
Oh I do like to stroll along the prom prom prom
Where the brass bands play tiddley on pom pom
Oh I do like to be beside the seaside
Oh I do like to be beside the sea
When I’m down beside the sea I’m beside myself with glee
Beside the seaside
Beside the sea

I hope the penny is dropping with some of you folks out there! I believe these lyrics are symbolically connected to the Pleiades (Seven Sisters). Millions of people can be made to sing along with symbolic lyrics, etc., simply because they adore (worship) the artist. The serpent cult owns the vast majority of the recording industry. It is an ideal way to basically hypnotise the public into going along with rituals without the public realizing they are doing just that. Is it so ridiculous to believe that aliens may be conditioning our minds to worship them without us consciously knowing it? I believe that what the majority of humans think, (collective mind energy), determine our reality. Therefore if we, the majority, are duped into co-operating with negative energy entities, and their rituals, then our future, as our present, will be controlled by the same entities. A sort of Galactic Democracy with the human collective mind deciding our human life on Earth, our reality.

Unfortunately the human collective mind is being manipulated and instead of creating the world we want we are creating the world that the manipulators want for themselves. Simply put, “The masses get just what they think they get”. Unfortunately, what they think is not really what they think. Therefore instead of having “Galactic Democracy” we have a “Galactic Dictatorship” where our minds and souls are given up without our knowledge. This is a great deception. If you had to get a million people to chant a saying without them realising why, what better way to do that than put it in a jingle on a TV ad or in a song in the music charts. What seems nothing to us, like the “Seven Seas of Rhye song”, could mean enormous things to other entities in other dimensions. We may literally be giving them the right to rule our destiny on planet Earth by being duped into asking them to do just that. Who on Earth knows the rules of the heavens? Are we giving our souls and our futures away because we have been deceived into doing so?

It may be possible for alien entities to channel the lyrics of songs through the songwriter or simply that people like Freddie Mercury become puppets and stooges for the record company. The latter is more probably a good explanation for “one hit wonders”, those with no obvious talent but appear to make “one fantastic chart hit” and then disappear as quickly as they appeared. Used by the record industry and discarded. I am not suggesting that Queen is a satanic pop group and the source of the lyrics is not really important. It does not matter if they were written by Queen themselves or placed in their minds by aliens. It does not matter if the elite record companies dictated what Queen, and others, actually produce. The fact is that millions of people take in to their minds the information hidden in the lyrics. This of course also applies to positive messages through songs and music. I mention John Lennon’s “Imagine” as a prime example. Sadly, artists that are obviously spreading positive information are usually stopped from spreading it for long! I hope I have left food for thought on this matter.

Ok. Let’s go back to the Morecambe Festival. “Bohemian Rhapsody” was also blaring out that night. In my opinion, this also meant something to this symbolism around me. I do not think there is a person in this world that has not heard the “Bohemian Rhapsody” song and “taken to it”. I will be brief and just explain the meaning of 3 words in the song, as it appears 99.9% of the population sings along to it without knowing what they are actually singing. I am sure the three following words in the song are truly embedded in the majority of readers’ consciousnesses, which only adds further proof to my claim.

“Bismilla” – The opening word in the Qu’ran (the name of Allah)

“Beelzebub” – High ranking demon

“Scaramouch” – False cowardly character Scaramouch, in the song, is asked to dance.

I have seen thousands of people sing and dance to this song. On leaving the festival area and heading back to my B&B I saw the silhouetted statue of Englishman, comic genius, Eric Morecambe.

Apparently, the statue had recently been commissioned by civic authority in Morecambe. So had the large, illuminated, 5 pointed star surrounded by several circles that was embedded in the promenade pavement!

The Five-Pointed Star

One look at this illuminated “star” in the dark cold night on Morecambe sea front made me realise that this festival and the symbolism used at it was no coincidence. There was more than one Festival going on in Morecambe over the 28th & 29th August 2004. Sadly the vast majority of visitors didn’t know this. I realise that some “experts” will say that there should be an obelisk as well, just like the one at Blackpool. There is always an obelisk used in Serpent Cult Ritual. I checked the time on the promenade clock and realised that the clock was the obelisk in disguise. Just like the Canary Warf building in London, near the giant Millennium Dome, is a giant obelisk in disguise.

The Obelisk

I wondered how many seaside resorts were having “festivals”. I wondered how many cities in the world were spending a fortune building domes only to abandon them, at tax payers expense, when they have served their purpose – after the ritual had taken place? So let us re-cap. On Morecambe promenade, at the festival of “Light (Fire) and Water”, at full moon on August 28th & 29th 2004, I saw a large eye, golden arches, a large dome, obelisk (disguised as a clock tower), images of an eye on top of a pyramid, and an illuminated 5 pointed star surrounded by circles. Is it just a coincidence? Are these things going on at other seaside resorts? I know Blackpool has a large obelisk and it is building a large dome; coincidence is it? Let’s see if “festivals” are arranged in the future there as well.

Are covert symbolic rituals taking place in the guise of light show trickery?

Do famous songs, like Bohemian Rhapsody, etc., contain symbolic reference to ancient ritual and we sing and hum them without realising what we are saying?

Who are the people behind the arrangement of such things?

Are we being deceived on a grand scale?

Is a serpent cult carrying out covert rituals right under our noses and we are too blind to see it?

I realise I have provided more questions than answers. My aim is to encourage people to do their own research. Do not believe the rubbish you see on Sky news and CNN, etc. The serpent cult owns all the mainstream media.

Original artikel:
http://www.illuminati-news.com/art-and-mc/beside-the-seaside.htm

Click herefor the other parts from Matthew Delooze:
2345678910111213

Breaking The Serpent`s Spell

embedded by Embedded Video

Intervieuw – Matthew Delooze Live On Edge Media TV:

embedded by Embedded Video

Matthew Delooze – Alien abductions, remote viewing, spiritual awakening, mind control

embedded by Embedded Video

embedded by Embedded Video

embedded by Embedded Video

embedded by Embedded Video

Dit bericht is geplaatst in Matthew Delooze. Bookmark de permalink.

15 reacties op Matthew Delooze (1) – (Eng + NL) Oh I Do Like To Be Beside The Seaside

  1. Pingback: Olympic Zion » Koninklijk Concert of een Occult Ritueel

  2. Pingback: Matthew Delooze 25 – In Gezelschap van Apollo (Olympische Spelen) | hetuurvandewaarheid.info

  3. Pingback: Matthew Delooze 24 – De Regenboog Poort & De Volle Maan | hetuurvandewaarheid.info

  4. Pingback: Matthew Delooze 23 – “De gelijkenis van de Smerige Witte Bus” | hetuurvandewaarheid.info

  5. Pingback: Matthew Delooze 17 – Beckham: Schilder je Wagen | hetuurvandewaarheid.info

  6. Pingback: Matthew Delooze 18 – Domme Simon Peter en de Wankele Gele Ladder | hetuurvandewaarheid.info

  7. Pingback: Matthew Delooze 19 – Baby Begrijp je Mij Nu? | hetuurvandewaarheid.info

  8. Pingback: Matthew Delooze 22 – Het ‘netvlies’ van de Waarheidsbeweging – laat los | hetuurvandewaarheid.info

  9. Pingback: Matthew Delooze 21 – De gelijkenis van de dronken man uitgelegd! | hetuurvandewaarheid.info

  10. Pingback: Matthew Delooze 20 – Koninklijk Concert of een Occult Ritueel | hetuurvandewaarheid.info

  11. Pingback: Matthew Delooze (16) Deja Vue? De Koningin`s Koninklijke Aak | hetuurvandewaarheid.info

  12. Pingback: Matthew Delooze (15) – De Regenboog Poort | hetuurvandewaarheid.info

  13. Pingback: Matthew Delooze (14) & De nabije toekomst | hetuurvandewaarheid.info

  14. Matthew Delooze is back!

    I have the honor to announce you that I have just received an email from Matthew, saying that he is back online. A brand new article and a brief explanation of his situation and how he intends to proceed.

    Enjoy!

    Matthew & The Near Future Delooze

    and

    The Rain Bow Gate

    http://matthewdelooze.blogspot.com/

  15. Pingback: BOINNK!!! | Het UUR van de Waarheid, een dertien-tal artikelen vertaald door René Voogt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *