(WW 11) – ENTERTAINED BY DEMONS

(ww 11) – ENTERTAINED BY DEMONS

KLOKKENLUIDERONLINE ONTHULT DE WARE KRACHTEN ACHTER DE STERRETJES EN DE STERREN UIT DE MUZIEKINDUSTRIE DIE ONZE JEUGD ‘ENTERTAINEN’

embedded by Embedded Video

De wereld is vergeven van het satanisme en het occultisme, vandaag duiken we eens in de wereld van de entertainment industrie. De meeste bezoekers van klokkenluideronline.nl weten ongetwijfeld dat media een doctrine en propaganda apparaat is, maar weten jullie ook dat er een duister en occult netwerk aan de touwtjes trekt? En dat er ongewild dagelijks rituelen over ons uitgesproken worden? Dat er artiesten ritueel geofferd worden? Dat vele artiesten bewust van kinds af aan op sadistische wijze gehersenspoeld zijn? Dat eigenlijk de gehele entertainment industrie verweven is met satanisme? Zo ja, dan heeft u een goed ontwikkeld alziend oog gecreëerd.

Madonna tijdens de super bowl 2012 combineert elementen van het oude Egypte, Sumerië en Babylon. Madonna is gekleed zoals de oud Sumerisch/Babylonische godin, Inanna-Ishtar.

Ishtar met haar voet op een brullende leeuw. Ze draagt een hoofddeksel die gelijk is aan Madonna’s kroon. Ishtar wordt meestal afgeschilderd met vleugels. De troon waar Madonna op zit moet dat voorstellen.

De aanwezigheid van de 2 sphinxen die voor Madonna staan zijn hetzelfde als die van de Tarotkaart “De strijdwagen”. Volgens Manley P. Hall staat deze kaart voor “de standvastige die de strijdwagen bestuurd.” De sphinxen die de wagen voortbesturen, representeren de geheime en onbekende kracht waardoor de zegevierende overheerser door verschillende onderdelen van zijn universum wordt bewogen.

Zie hier meer over de sumerische geschiedenis, gemaakt door Bram Vermeulen

Laten we eens teruggaan naar de Music Video Awards van 2009 om een geweldige indruk te krijgen van dit duistere spel. De MTV awards (MTV = Masonic Tell a Vision) hebben zich vaak verenigd met duistere en vreemde acts, vergezeld met occulte symboliek. Deze show was anders dan alle voorgaande shows, omdat ze zich alleen gefocust hadden op enkele artiesten (Beyonce, Taylor Swift, Lady Gaga). En dat terwijl er vele andere artiesten, die gelijk waren qua succes, uitgesloten waren. De “uitverkoren” artiesten werden een personage in dit theaterstuk.

Madonna opent de show met een zeer plechtige lofrede voor Michael Jackson. Ze gaf toe hem niet echt te kennen en zich “verbonden” te voelen met hem, maar ze was nog steeds gekozen om hem te gedenken. Madonna is een adept van de Kabbalah, de esotherische school van het jodendom, die wordt bestudeerd bij de meeste occulte ordes. Rabbijn Ariel Bar Tzadok legt hier uit hoe Madonna Kabbalah symboliek gebruikt (misbruikt) in haar muziek.

Madonna’s eerbetoon was gericht op het feit dat MJ “niet van deze wereld” was en dat hij “een koning” was, maar ze drong ook aan op het feit dat hij “gewoon een mens was”. Het was wijsheid die alleen kan worden verleend door de Hoge Priesteres. Het publiek boog hun hoofd en mediteerde op haar woorden. Ze had een diepe Kabbalisitische resonantie. De toespraak werd gevolgd door een video-eerbetoon aan MJ, vreemd genoeg beginnend met “‘Thriller” en de weergave van het gezicht van MJ als een rottende zombie, opgestaan uit de dood, op een groot scherm. Vervolgens kregen we Vincent Price in het lied te horen met de volgende tekst:

“Darkness falls across the land
The midnite hour is close at hand
Creatures crawl in search of blood
To terrorize yawls neighbourhood
And whosoever shall be found
Without the soul for getting down
Must stand and face the hounds of hell
And rot inside a corpses shell
The foulest stench is in the air
The funk of forty thousand years
And grizzy ghouls from every tomb
Are closing in to seal your doom
And though you fight to stay alive
Your body starts to shiver
For no mere mortal can resist
The evil of the thriller”

Het is gewoon te triest om een popicoon als Michael Jackson zo te vereren. Iemand maakt hier bewust enkele vreemde keuzes, maar op de èèn of andere manier was het te voorzien in de context van de rest van de show.

Jack Black, gekleed als een heavy metal man komt op als een steroïdenjunk  om een video game te promoten. Op een gegeven moment vraagt hij het publiek om een satanisch handgebaar te maken  in de lucht en te bidden tot de “Darklord Satan”. Het geheel is luchtig en komisch, maar dit is de enige manier waarop een gebed aan Satan in een primetime programma kan worden ingebracht zonder dat er een lading aan klachten van “bezorgde ouders” komt. De scène begint semi-grappig, maar Jack Black eindigt op een meer serieuze toon door te zeggen: “Ik vraag u vanavond om de genomineerden een aanhoudend succes in de muziekindustrie toe te wensen”. Deze laatste zin geeft de duistere geaardheid weer van de entertainment business. Hier de video:

embedded by Embedded Video

Gaga’s bloedoffer

Lady Gaga’s optreden werd geprezen als “briljant” door vele “muziekliefhebbers”. Als je echter aan hen vraagt wat het optreden symboliseert, wordt er gezwegen. Dit is wat Gaga zei over haar optreden tijdens een interview op gagadaily.com: “Ik zou zeggen dat de manier van deze uitvoering  een weergave is van de meest stoïcijnse en memorabele martelaren  in de geschiedenis. Het is bedoeld als een iconisch beeld dat mensen moet vertegenwoordigen. Ik denk dat u na het bekijken van dit optreden, en het bestuderen ervan nadat u hem heeft bekeken op YouTube,  de referenties en de symbolen kan zien. “

De setting van het optreden is erg symbolisch. Gaga treedt op in een tempel (of een aristocratische herenhuis), compleet met pilaren, kroonluchters en schilderijen. De feiten en geruchten wijzen er voortdurend op dat occulte rituelen, mind control experimenten en zelfs menselijke offers plaatsvinden in dat soort instellingen. Een visueel aspect dat ik niet kan negeren, is de aanwezigheid van twee grote pijlers onder een boog.

Decor van gaga’s optreden. Let op de 2 pilaren en de boog erboven.

Dat zijn zonder twijfel vrijmetselaars-symbolen, zoals je kan zien bij het plaatje hierboven. Er wordt duidelijk een verband gelegd tussen de vrijmetselarij en het occulte en rituele aspect van het optreden van Gaga. Vrijmetselaars zijn bekend voor het uitvoeren van rituele tragedies in hun loges en levende reconstructies van allegorische verhalen. Gaga’s optreden staat symbool voor haar zucht naar roem en rijkdom en de duivelse offers die ze heeft moeten maken om hierin te slagen. Artiesten als Gaga “verkopen hun ziel” aan de duivel in ruil voor roem en rijkdom, hier benoemt Melyssa Ford het fenomeen en hier bekennen Bob Dylan en Kate Perry dat zij hun ziel hebben verkocht.

reizende ster

De bloedige Gaga wordt opgetild in de lucht, er komt een onheilspellend licht tussen de pilaren vandaan en de dansers gooien hun armen vol lof in de lucht. Veel oude religies hebben rituele offers gehouden om hun goden te behagen. Bloedoffers worden ook vaak gebruikt door zwarte magiërs als de ultieme manier om spirituele energie te verzamelen. De laatste scène van de voorstelling laat de aanwezigheid zien van deze “mysterieuze kracht” na een offer.

verkochte ziel

Vlak na haar optreden, verschijnt Gaga geheel gekleed in het rood, met haar gezicht volledig bedekt in het rood. Ze is eigenlijk een wandelend/pratend bloedoffer. Het vertegenwoordigt de nasleep van de roem, het helse leven dat het offer met zich meebrengt, de verkoop van de ziel.

Het is onmogelijk dat een vrijmetselaar deze voorstelling kan kijken zonder terug te denken aan zijn inwijding in de eerste graad van de vrijmetselarij (PS “ontgroening” door een studentenvereniging is een vrijmetselaars inwijding voor “beginners”, zodat de student er “onbewust” alvast aan kan wennen voor wat er in de toekomst mogelijk komen gaat bij eventuele aansluiting bij een vrijmetselaars loge). Hier wordt de initiatie omschreven door Mark Stavish:

“De kandidaat voor de initiatie wordt ontdaan van alle materialistische bezittingen en gekleed in een vreemde dracht (…) Hierbij horen een blinddoek en een stuk touw dat een ‘kabeltouw’ genoemd wordt”

Hij vervolgt: “De gebruikte blinddoek representeert zowel duisternis en onwetendheid als vertrouwen. De kandidaat wordt de loge kamer ingeleid voor de initiatie, maar kan niet zien wat er gebeurt. Hij (Vrouwen hebben GEEN toegang) is bij zijn middel en arm gebonden door het ‘kabeltouw’

De ingewijde is geblinddoekt en bevestigd aan een koord en de linker borst en het linker been zijn bloot

De ster van het oosten loge

De artiest Pink is op bovenstaande foto geblinddoekt en vastgebonden met touwen. Haar kostuum onthult haar linker borst, zoals het geval is bij het vrijmetselaars ingewijdingsritueel. In plaats van haar open linkerbeen, draagt ze een schaakbord patroon dat sterk doet denken aan de vloeren in vrijmetselaarsloges.

Zoals hierboven is aangetoond, was de hele show zwaar doordrongen van occulte symboliek, in de eerste plaats was dit gericht op het “inwijdings” aspect hiervan. Waarom openbaart Masonic-Tell-a-Vision dergelijke rituelen aan jonge mensen (die niets weten over occultisme)? Is er een subliminaal effect op de kijkers? Zijn ze de nieuwe generatie aan het “opleiden” om deze symbolen te aanvaarden als deel van een populaire cultuur? Er is zeker een tweede laag van interpretatie (onderbewustzijnsniveau) in veel van MTV’s producten. Om deze symbolen te kunnen decoderen, is het begrijpen van de drijvende kracht achter de entertainment industrie noodzakelijk. Ik kan zo nog honderd symbolen en rituelen van MTV opschrijven, maar hier laten we het maar even bij.

De club van 27

De dood van Amy Winehouse bracht veel vragen met zich mee. Zij is inderdaad een van de vele artiesten die overleden is op 27-jarige leeftijd. Is er meer aan de hand met deze doden dan wordt verteld?

Amy Winehouse

De club van 27 (forever 27) is de naam gegeven aan de groep van zeer bekende artiesten die gestorven zijn op 27-jarige leeftijd. De meest bekende zijn Jimi Hendrix, Janis Joplin, Jim Morrison en Kurt Cobain. De meeste van deze artiesten hebben een problematisch leven geleid en de doodsoorzaken waren omringd met een gordijn van mysteriën. Amy Winehouse past, helaas, ook perfect in deze club. Alhoewel zij, volgens sommigen, niet het soort icoon was wat de anderen waren, zijn er toch veel overeenkomsten tussen hen. Namelijk een unieke stijl, een grote aanhang, zwaar drugs en alcohol gebruik, een neiging tot depressies en andere mentale problemen, een geschiedenis van slechte relaties en als laatste (en meest belangrijke) een hoop onbeantwoorde vragen betreffende haar dood.

Mega-Rituelen

Het fenomeen van sterren die op een jonge leeftijd overlijden gaat veel verder dan de welbekende club van 27. Alhoewel deze club is gereserveerd voor zangers die precies op 27-jarige leeftijd overlijden, zijn er vele andere soorten artiesten die rond hun 30e levensjaar, onder mysterieuze omstandigheden, overleden zijn. De meest recente overledenen, die onder soortgelijke omstandigheden overleden zijn, zijn Heath Ledger en Brittany Murphy. Gek genoeg is er vaak sprake van opbouwende media-aandacht rondom deze personen – vanwege persoonlijke problemen of gek gedrag – voordat ze overlijden. Waren deze doden vooropgezet en deel van èèn of ander ziek ritueel van de occulte elite? Worden charismatische sterren verheven tot beroemdheden om ze later te offeren en zo een wereldwijd megaritueel te creëren? Wordt de golf van ontsteltenis en verdriet die deze gebeurtenis opwekt op een af andere manier gebruikt door machtige occultisten? Deze concepten kunnen voor de gemiddelde persoon absurdistisch klinken, maar aan ingewijden is de magische potentie van een menselijk offer erkend en vastgelegd door middel van de rituelen van vele eeuwenoude beschavingen. In Secret Societies an Psychological Warfare schreef auteur Michael A. Hoffman II:

“Het concept van het onderdrukken van de mensheid met esoterische woorden en symbolen gecodeerd in een toneelstuk, een media spectakel of een ritueel is een van de moeilijkste concepten voor mensen om te begrijpen. Dat is ook waarom de meeste mensen, door de geheime genootschappen, gezien worden met uiterste minachting als heidenen, ongelovigen en niet-joden.”

Over mega-rituelen schrijft Hoffman:

“Sommige moorden zijn rituele moorden waarbij een cult – beschermd door de overheid, de media en sterke banden met de politie – betrokken is.

Zulke moorden zijn eigenlijk ingewikkeld gechoreografeerde ceremonies, eerst uitgevoerd in een intieme en geheime setting, te midden van de ingewijden zelf, om hen te programmeren, daarna op grootse wijze tentoongespreid, nog ongekend uitvergroot door de elektronische media.

Uiteindelijk hebben we dan een hoog symbolische, ritueel werkende uitzending waar miljoenen mensen naar kijken. Een Satanische bekering, een Duistere mis, alwaar de ”kerkbanken” gevuld worden met de hele natie en waardoor de mensheid ontmenselijkt en vernederd wordt door deze ‘ontbindings’ fase van het alchemistische proces.”

In de 40’er jaren van de vorige eeuw voorspelde de Franse dichter en theater regisseur Antonin Artaud de komst van occulte megarituelen in de media. Artaud was een expert op het gebied van verscheidene vormen van occultisme en welbewust van de transformerende krachten van theatrale rituelen: Hij creëerde het beruchte “Theater of Cruelty” welke bedoeld was om het publiek ingrijpend te veranderen. Aangaande het bewerken van de groepsgedachte schreef Artaud:

“afgezien van de triviale hekserij van plattelands tovenaars, zijn er trucs met globaal onheil waarbij al het opgeschrikte bewustzijn tijdelijk deelneemt … Dat is hoe vreemde krachten opgeroepen worden en getransporteerd worden naar de astrale kluis, naar de donkere koepel welke geconstrueerd is boven alle … de giftige agressie van de corrupte gedachten van de meeste mensen … de enorme tentakelachtige onderdrukking van een soort stedelijke magie welke snel onvermomd zal verschijnen.”

In Hollywood (= Holy Wood = Heilig Hout) zijn de slachtOFFERS van deze rituelen vaak gemanipuleerd en gehersenspoeld en hun overlijden wordt vaak op een of andere manier ‘aangekondigd’ door symbolisch voorspel. In The Imaginarium of Doctor Parnassus, de laatste film waarin Heath Ledger gespeeld heeft, is het thema offeren extreem belangrijk. In één belangrijke scene zien we de foto’s van drie beroemdheden die jong overleden zijn: Rudolph Valentino, James Dean en Princess Diana. Terwijl ze deze foto’s ziet zegt een vrouw tegen Johnny Depp – die een van Ledger’s vervangers was – “Deze mensen … ze zijn allemaal dood”

Depp antwoordde:

“Ja … maar desondanks onsterfelijk. Ze zullen niet oud of dik worden. Ze zullen niet ziekelijk of zwak worden. Zij zijn over hun angsten heen omdat ze … eeuwig jong zijn. Zij zijn goden … en jij kunt je bij hen aansluiten.”

Hij voegde toe:

“Je offer moet puur zijn”

Deze zinnen had Heath Ledger moeten zeggen.

Heath Ledger overleed (vermoord) tijdens het maken van deze film. Voelde hij het al aankomen? (Kijk ook naar de symboliek op zijn voorhoofd)

Brittany Murphy verscheen in verschillende vreemde fotoshoots voor haar voortijdige dood. Sommige shoots maakten toespelingen op monarchistische hersenspoeling en occulte rituelen.

Brittany Murphy omgeven door gemaskerde individuen in een occulte ritualistische setting. De foto is kort voor haar overlijden genomen.

De buren van Amy Winehouse hoorden geschreeuw en gekrijs

“One of her neighbours said he is convinced she died in the early hours of Friday because he heard screaming. “I think something happened that night. It sounded like some weird sexual game. There was screaming and howling.” The man, who would not be named, said he was woken by the sound at around 2 am that night. “It just sounded really weird and my son said he heard some kind of drum beating.”

Dit leidt ons naar de meest belangrijke vraag:  was Amy Winehouse’s dood een moord oftewel een ritueel offer? Was ze onder mindcontrol bij èèn van haar handlangers? Is haar dood simpelweg een ontmaskering van een vernederende industrie?

Amy in haar kindertijd, gekleed in een Mickey Mindcontrol Mouse outfit

Een sculptuur van Amy Winehouse genaamd “De enige goede Rock Ster is een dode Rock Ster”. Amy Winehouse is door het hoofd geschoten en ligt levenloos op de grond. Naast haar zie je het griezelige Minnie Mindcontrol Mouse masker dat dus Illuminati mind control vertegenwoordigd (hoewel de beeldhouwer beweerde dat het masker daar ligt in verband met de beruchte video van Winehouse die speelde met baby muizen).

In Fritz Springmeier’s The Illuminati Formula to Create a Mind Control Slave, zegt hij:

“De programmeurs/meesters programmeren ze met de verwachting dat ze ”voor de vrijheidstrein zullen worden gegooid” als ze de leeftijd van 30 jaar hebben bereikt. (Freedom Train is het codewoord voor de Monarch trauma-based mind control. Het geworpen worden voor de Freedom Train betekent om gedood te worden “

Slachtoffers van mind control sterven vaak op jonge leeftijd, dat is te wijten aan verschillende redenen. Ten eerste, volgens de trauma-based mind control deskundigen, kan de straf, marteling en controle die uitgeoefend wordt op het slachtoffer niet worden voortgezet tijdens de volwassenheid. Op een gegeven moment, vaak rond de leeftijd van 30 jaar, verdwijnt de programmering, waardoor de slachtoffers meer helderheid terugwinnen. Dit contact met de werkelijkheid levert vaak trauma’s op, waardoor de slachtoffers ernstig depressief worden. Er ontstaan symptomen van psychische stoornissen zoals MPD (meervoudige persoonlijkheidsstoornissen). Ook neemt het slachtoffer vaak een toevlucht in het nemen van grote hoeveelheden hard drugs en alcohol. Als slaven (met name die van invloed zijn) niet meer reageren op de programmering en voor de meester/programmeur onvoorspelbaar gedrag beginnen te vertonen, worden ze vaak ‘voor de vrijheidstrein gegooid”.

Sommige slachtoffers met een uitzonderlijk sterke wil en karakter slagen erin om zich te bevrijden van de invloed van mind control (tot op zekere hoogte). Om te voorkomen dat ze “de klokkenluider gaan uithangen” (zoals bijvoorbeeld MJ), worden ze meestal dood “gevonden” omdat de meester/programmeur ze “voor de vrijheidstrein” heeft geworpen.

“Als een slaaf niet meer meewerkt en voor de vrijheidstrein moet worden gegooid, kunnen ze bruikbare statistieken worden (hiermee wordt bedoeld dat er voor de meesters meerder voordelen kunnen worden behaald door het slachtoffer te doden). Zet hen bijvoorbeeld aan tot moord en kijk dan naar het politiewapen die ze vervolgens dood schieten. Op deze manier krijgen de New World Order slavenmeesters statistieken die zij kunnen gebruiken om het verbieden van wapens aan te moedigen. Zij spelen dan dus in op de angst van het publiek in de hoop dat deze als makke slaven een wapenwet accepteren (angst is het NWO wapen om onze rechten te ontnemen en onze plichten door te drukken).”

Was Winehouse onder mind control en werd ze “voor de vrijheidstrein gegooid”? Ze had de typische symptomen van een “slachtoffer van de industrie” en een aantal persoonlijke relaties (met name Blake Fielder-Civil) lijken de rol te hebben gespeeld van een “handlanger” (vergelijkbaar voorbeeld is de relatie tussen Mariah Carey en Tommy Mottola, evenals Anna-Nicole Smith’s relatie met Howard K. Stern). Er zijn verschillende niveaus van mind control, Winehouse zal waarschijnlijk niet het hele Monarch programmering proces hebben ondergaan. Toch levert het neerzetten van een toch al kwetsbaar persoon in een zieke giftige muziekindustrie – waarbij de celebrity-machine in gang gezet wordt, compleet met een constante media-intimidatie – genoeg trauma op voor mentale instabiliteit die de weg vrij maakt voor mind-control.

Ondanks haar succes, is Winehouses nooit een volledige “industrie-pion” geweest zoals de andere beroemdheden die we besproken hebben. Haar onwil (of onvermogen) om “in het plaatje te passen” was misschien een van de oorzaken van haar ondergang. Winehouse’s petekind en protege Dionne Bromfield lijkt daar als onderdeel van de oorzaak perfect bij te passen.

De laatste shoot van Bromfield’s video “Foolin”, uitgebracht twee maanden voor de dood van Winehouse. Dionne laat hier het teken van de “Illuminati-industrie pionnen” zien.

Waarom is onze huidige “westerse” cultuur geobsedeerd door seks en de dood? Een cultuur waarin de opkomende sterren, die “gevangen” worden door liefde van miljoenen mensen, neergeschoten worden? Is het mogelijk dat er werkelijk occulte rituelen worden uitgevoerd in een wereld die is doordrongen van occulte symboliek, en die gerund wordt door wezens en organisaties die geloven in occulte krachten? Wordt de collectieve shock die wordt veroorzaakt door de aankondiging van een beroemdheid die dood is, gebruikt als ritueel psychodrama bedoeld om in het collectieve bewustzijn in te prenten? Is deze negatieve energie, die door de massa naar aanleiding van de shock wordt afgestaan aan het energieveld, het ultieme offer aan de demonische goden die buiten ons 3D gezichtsveld opereren? Natuurlijk zijn niet alle beroemdheden die zijn overledenen het gevolg van een ritueel offer. Èèn ding blijft echter constant: De overledenen zijn verschijnselen van de donkere realiteit van de show-business, die giftig is op vele niveaus. Proberen te ontsnappen aan deze helse dimensie is als het citeren van Amy winehouse haar lied: “SOME UNHOLY WAR;

 Bob Dylan verkocht zijn ziel (herhaling)

embedded by Embedded Video

Met dank aan www.vigilantcitizen.com

destiny5d

Site beheerder – voor eenieder die geraakt werd door dit artikel, maar die het gehele plaatje nog niet doorziet, lees dan de artikelen van Matthew Delooze op deze site. Lees ze op volgorde om het te kunnen begrijpen.

Klik hier voor de andere delen uit de serie:
12345 6 78910

Overgenomen van:
http://www.klokkenluideronline.nl/artikel/11036/de-demonische-entertainment-industrie-ontmaskerd

embedded by Embedded Video

embedded by Embedded Video

Dit bericht is geplaatst in pedofilie satanisme en kindermisbruik, Wees Waakzaam. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *